עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

פרסום ראשון: מסתמן פתרון לסכסוך העבודה בין הסתדרות המורים לעיריית רחובות

בפגישה חשאית שהתקיימה אתמול בבוקר הוחלט לפתור את חילוקי הדעות ברוח טובה ובהידברות

פורסם בתאריך: 23.10.17 08:02

-->

האם השביתה שתוכננה להיפתח ב-5 בנובמבר בבתי הספר היסודיים ברחובות תבוטל? ל"ערים" נודע כי בפגישה חשאית שהתקיימה אתמול (ראשון) בבוקר בלשכת מנכ"ל העירייה דורון מילברג, נכחו יו"ר מרחב הסתדרות המורים גבי שמעון, המפקחת על האזור מטעם משרד החינוך ויקי עזיאל, וסגן ראש העיר המחזיק בתיק החינוך זוהר בלום. הצדדים סיכמו לשבת ביום ראשון הבא עם ראש העיר רחמים מלול, בהשתתפות מנהלי בתי הספר, גבי שמעון ואחרים, ולפתור את הבעיות ברוח טובה. עד לאותה פגישה עם ראש העיר, סיכמו הצדדים על חזרה לשגרה: אבות הבית הונחו לשוב אל בתי הספר שאליהם הם שובצו על פי הנחיית יו"ר ועד העובדים רמי מדהלה, והמנהלים לא ימנעו את כניסתם לבתי הספר. המסר המרכזי עליו סיכמו הצדדים הוא שבשיח אפשר לפתור הכל.

 

גבי שמעון

גבי שמעון

 

רחמים מלול (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

רחמים מלול (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

עוד לפני הפגישה המוצלחת, איימו בהסתדרות המורים להחריף את המאבק בעירייה ולהגיע בצהרי יום ראשון הבא עם מנהלי בתי הספר היסודיים להפגין בכניסה לעירייה כאות מחאה על היחס אליהם.

המאבק המדובר החל לאחר שהעירייה העבירה אב בית מבית ספר הדרים שבקרית משה אל בית ספר נבון שבשכונת רחובות ההולנדית, בהנחיית יו"ר ועד העובדים רמי מדהלה. מנהלת בית הספר נבון לא הסכימה למהלך שנעשה מבלי להתייעץ עמה והיא פנתה לגבי שמעון שפתח במאבק ורתם אליו את מנהלי בתי הספר ואת מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד – ששמעון נבחר לאחרונה כסגנה. בתגובה, ראש העיר רחמים מלול כינס את גורמי העירייה והחינוך ויחד סיכמו הקודקודים לפנות לערכאות משפטיות במידת הצורך. ל"ערים" הוסיף מלול כי החלטת הסתדרות המורים להשבית את בתי הספר הנה "החלטה הזויה".

בסופו של דבר נראה כי המשבר יגיע לסיומו ללא שביתה וההורים יכולים לנשום לרווחה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר