עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

מנהלי בתי הספר היסודיים ברחובות יפגינו מול בניין העירייה

המחאה תתקיים בצהרי יום ראשון הבא, כשבוע לפני השביתה שמתכננת הסתדרות המורים

פורסם בתאריך: 22.10.17 12:49

-->

מאבק הסתדרות המורים בעיריית רחובות מחריף. בצהרי יום ראשון הבא (29.10) צפויים מנהלי בתי הספר היסודיים בעיר להפגין בכניסה לעירייה כאות מחאה על היחס אליהם. בראש המחאה עומד יו"ר מרחב הסתדרות המורים, גבי שמעון, שמאיים בהשבתת בתי הספר החל ביום ראשון ה-5 בנובמבר. כפי שפורסם ב"ערים", מכתב בנושא כבר הועבר למזכ"לית ההסתדרות יפה בן דוד.

גבי שמעון

גבי שמעון

 

המאבק המדובר החל לאחר שהעירייה העבירה אב בית מבית ספר הדרים שבקרית משה אל בית ספר נבון שבשכונת רחובות ההולנדית, בהנחיית יו"ר ועד העובדים רמי מדהלה. מנהלת בית הספר נבון לא הסכימה למהלך שנעשה מבלי להתייעץ עמה והיא פנתה לגבי שמעון. בתגובה, ראש העיר רחמים מלול כינס את גורמי העירייה והחינוך ויחד סיכמו הקודקודים לפנות לערכאות משפטיות. ל"ערים" הוסיף מלול כי החלטת הסתדרות המורים להשבית את בתי הספר הנה "החלטה הזויה".

רחמים מלול (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

רחמים מלול (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

גורם בעירייה אמר השבוע: "יש כל הזמן מגעים מאחורי הקלעים לנסות לפתור את הסכסוך. גבי שמעון עלול להעמיד את מנהלי בתי הספר במצב מאוד לא נעים, כי הרי הם יודעים שהם מקבלים מהעירייה הרבה יותר ממה שהחוק מחייב אותנו לתת להם. אם ראש העיר יירד אליהם בזמן ההפגנה איך הם בדיוק יסתכלו לו בעיניים? על גבי לגלות אחריות ולמנוע מבוכה ממנהלי בתי הספר, שמובילים את החינוך בעיר ביד רמה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר