אולפן - צילום יהודית בקרמן
אולפן - צילום יהודית בקרמן, באדיבות דוברות העירייה

העירייה תפתח מסלול לבני נוער לעיצוב תאורה, סאונד והפקה

הלימודים במסלול יימשכו עשרה חודשים ומיועדים לתלמידי כיתות ז' – י"ב תושבי רחובות והסביבה. גם גובה התשלום החודשי בכתבה

פורסם בתאריך: 4.6.23 09:28

-->

העירייה תפתח מסלול חדש לבני נוער לעיצוב תאורה וסאונד, זאת במסגרת המרכז העירוני בימת הנוער. חניכי המסלול ילמדו באופן מעשי הפקה, הגברת מופעים, עיצוב תאורה, עיצוב סאונד ותפעול מופעים. הם ייצאו לסיורים בשטח, ייפגשו עם מדריכים מובילים בתעשייה וישתתפו בהפקות בימת הנוער. כל החניכים ילמדו ויתנסו בכל אחד מתחומי המסלול. בנוסף לכך, ייערכו סדנאות העשרה שיהיו פתוחות לקהל נוסף.

המסלול החדש מיועד לתלמידי כיתות ז' – י"ב תושבי רחובות והסביבה. משך הלימוד המסלול הינו 10 חודשים ועלותו 380 שקלים לחודש. ב-13.6.23 יתקיים יום פתוח. 

המסלול יכלול לימודים בתחומים הבאים:

תאורה: עיצוב תאורת במה, תכנות מחשבי תאורה, יצירת הדמיות תלת מימד, ועוד. סאונד: המשתתפים ייחשפו לעולם ההגברה והסאונד וילמדו להכיר את מרכיביה של מערכת הגברה סטנדרטית מרמה התחלתית עד לרמה מקצועית. הפקה: לימוד ההפקה כולל הפקה בפועל, ניהול הצגות וניהול במה. 

 

 

אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית: "בימת הנוער העירונית היא אחת מחממות התרבות בעיר, שבה מחנכים את הדור הבא של אמני ישראל, וכעת גם את הדור הבא של אנשי הבמה וההפקה". 

בת-חן קליין, מנהלת המסלול: "אחרי תקופה ארוכה של היערכות ותכנון אנחנו נרגשים שהמסלול יוצא לדרך ומברכים את כל השותפים לעשייה. אני נרגשת ומצפה שהמסלול יפתח דרך חדשה לתעשייה בישראל  למעצבי תאורה, אנשי סאונד, אנשי במה, ואנשי הפקה  ויעלה את בימת הנוער העירונית לגבהים חדשים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר