גבי שמעון
גבי שמעון

"אני קורא לראש העיר למנוע עוול למאות אלפי תלמידים מרחובות"

יו"ר הסתדרות המורים במרחב רחובות, גבי שמעון, מתייחס לראשונה למשבר שנוצר בין עיריית רחובות להסתדרות המורים

פורסם בתאריך: 1.10.17 17:02

-->

יו"ר הסתדרות המורים במרחב רחובות, גבי שמעון, נבחר בשבוע שעבר פה אחד לסגנה של מזכ"לית הסתדרות המורים הארצית, יפה בן דוד. היום (ראשון) שלח שמעון מכתב לראש העיר רחובות רחמים מלול, ובו איום בסכסוך עבודה והשבתת בתי הספר היסודיים בעיר".

הסתדרות המורים מאיימת בשביתה ברחובות

לפני זמן קצר התייחס שמעון לראשונה למשבר שנוצר בין העירייה להסתדרות המורים: "המנהלים מרגישים בחודשים האחרונים שהם לא מצויים בנעשה. מתבצעות העברות של עובדים ושיבוצים לבתי הספר מבלי ידיעתם. למשל היום (ראשון) עזב אב בית את בית הספר הדרים לטובת בית ספר אחר מבלי שהמנהלת תדע מזה, וזו רק דוגמה אחת מתוך רבות. יש לנו סיכום עם העירייה שכל דבר כזה ייעשה בתאום מראש איתנו, כי לא ייתכן שיעקפו את המנהלים ויעשו דברים ללא ידיעתם. אני מצפה שעיריית רחובות תעמוד בהסכם. המנהלים מרגישים חוסר אונים. ביום חמישי שוחחתי עם ראש העיר על הנושא וסוכם שהשבוע נמשיך בהידברות ולא ייעשו צעדים חד צדדיים. לצערי בניגוד לסיכום הדברים, הבוקר התייצב כאמור אב הבית המדובר בבית הספר על שם יצחק נבון, וזאת לאחר שהובטח שביום ראשון יתקיים דיון בנושא. הגדלתי לעשות והתרעתי על כך במכתב רשמי, אך עדיין לא קיבלתי כל התייחסות".

המכתב של גבי שמעון

המכתב של גבי שמעון

 

ההורים כבר חוששים שהמאבקים הללו יובילו להשבתה. מה הסיכוי שזה אכן יקרה?

"אני לא שש להתחיל בעיצומים ומאבקים, ואני מקווה שלא יאלצו אותנו לפעול בצעדים ארגוניים, עם כל המשתמע בכך. אני קורא לראש העיר לבוא בהידברות ולהחזיר את המצב לקדמותו, לעמוד בהסכמים שלנו ובכך למנוע עוול גדול מאוד לאלפי תלמידים בעיר רחובות".

מה תאמר לאותם אנשים שטוענים שבגלל שקיבלת את התפקיד החדש בהסתדרות המורים הארצית, אתה עושה את המהלך הזה כהפגנת כוח?

"לאחר עשר שנים במרחב קיבלתי את התפקיד הזה ונבחרתי על ידי הנהלת הסתדרות המורים פה אחד. התפקיד כבר ניתן לי כך שהמאבק עכשיו לא קשור לזה. זה נעשה במסגרת עבודתי המקומית מול המנהלים שמבקשים זאת".

תגובתו של מנכ"ל עיריית רחובות, דורון מילברג: "סערה בכוס מים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר