היריעה בארגז החול בגן חסידה
היריעה בארגז החול בגן חסידה

זוהר בלום: "מהפכת הדשא מתחילה"

מחזיק תיק החינוך בעיריית רחובות על בקשות ההורים להחליף את החול בדשא סינתטי: "זה ייקח מספר שנים. בקרוב נרחיב על התרחבות הפרויקט"

פורסם בתאריך: 27.9.17 07:10

-->

סגן ראש העיר רחובות המחזיק בתיק החינוך, זוהר בלום, מתחייב לעשות הכל על מנת שעבודות הגימור בשיפוצי גני הילדים ומוסדות החינוך יסתיימו מיד לאחר החגים.

בלום: "בימים אלו אנחנו מבצעים את הגימורים במוסדות החינוך ובגני הילדים. בנושא החול אנחנו מסננים ממש בימים אלה את החול שנותר בארגזים ואנחנו מקווים שלאחר החגים הכל יסתיים וכל החצרות יהיו תקניות, לאחר בדיקה של מכון התקנים".

בגני ילדים רבים ההורים מעדיפים דשא סינתטי על פני חול. יש סיכוי שזה יקרה?

"זה נכון שקיבלנו מאות פניות מהורים שביקשו להחליף את החול בדשא סינתטי, אך מבחינת משרד החינוך ההנחיה אומרת שהחול הוא חשוב מבחינה פדגוגית, ולא רק בארגז החול. יחד עם זאת מהפכת הדשא מתחילה. זה ייקח מספר שנים, ובקרוב נרחיב על התרחבות הפרויקט".

מה קורה עם החוסרים שהתמודדתם איתם בשיפוצי מוסדות החינוך?

"השנה הייתה לנו בעיה של חומרים, כמו למשל אבנים משולבות. הקבלנים טענו שהיה במדינה חוסר של אבן משולבת, אבל זה כבר במסגרת המכרז. הרוב כבר הושלם וגם זה יהיה מאחורינו אחרי החגים".

ציפית שהעבודות יגררו עד לאחר פתיחת שנת הלימודים?

"בוא לא נשכח שהשנה נוספו לנו כ-16 גני ילדים חדשים. זו שנה ראשונה מזה שלוש שנים ששדרגנו באופן מאסיבי את חצרות הגנים, יש עוד הרבה מה לעשות ובמהלך השנה נמשיך לבצע ולסיים את העבודות. במקביל אנחנו מסיימים בימים אלה את בניית המבנה החדש של בית הספר הממלכתי דתי סיני. בנוסף הקמנו בית ספר לחינוך מיוחד בשכונת רחובות החדשה, מהמפוארים בארץ. שיפצנו במהלך הקיץ את התיכון הראשון בעיר – בית ספר דה שליט, ועוד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר