מרחובות לאוקראינה: "אנחנו מחבקים אתכם"- מסר לילדים ששם

בביה"ס שריד ישנה קהילה גדולה של יוצאי מדינות בריה"מ לשעבר וביניהם גם יוצאי אוקראינה, שדואגים מאוד לבני המשפחה והחברים שנותרו שם, וצופים בעצב בזיכרונות ילדותם נהרסים במלחמה

פורסם בתאריך: 27.3.22 16:06

-->

לרבים מאתנו, המלחמה שפרצה לפני כחודש היא אירוע המתרחש בארץ רחוקה, אבל עבור לא מעט משפחות בביה"ס שריד ברחובות, היא קרובה מאוד לבית וללב.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


בביה"ס שריד ישנה קהילה גדולה של יוצאי מדינות בריה"מ לשעבר וביניהם גם יוצאי אוקראינה, שדואגים מאוד לבני המשפחה והחברים שנותרו שם, וצופים בעצב בזיכרונות ילדותם נהרסים במלחמה.
כבר בראשית המלחמה, צוות ביה"ס החליט לרכז תשומת לב מיוחדת למצב, ונתן מעטפת רגשית לתלמידים שחווים את המלחמה הרחוקה מקרוב. ביוזמה משותפת עם הנהגת ההורים, עלה הרעיון לשלוח מסר של חברות, אחווה, סולידריות ותקווה לילדים באוקראינה.

תלמידת כיתה ג2, ליה אוסוב, יצרה מצגת שאותה היא העבירה בין הכיתות והסבירה לתלמידים על המלחמה המתנהלת והיוותה בסיס לשיחות על הנושא עם המחנכות ובליווי יועצת ביה"ס ענת ויתקון-קורון. בהמשך לכך, בשיעורי אומנות עם המורה עירית זמיר, התלמידים דיברו על מצב הילדים באוקראינה ויצרו כרזות באוקראינית ובהן משפטים של תמיכה וחיזוק: "יש לכם חברים כאן", "אתם גיבורי על", "אנחנו חושבים עליכם", "אנחנו מחבקים אתכם" ו"כולנו ילדים ואנחנו מבקשים שלום".

לסיכום הפרויקט הילדים הצטלמו עם הכרזות לסרטון מרגש שנשלח, בעזרת הורים מביה"ס, לילדים שעדיין נמצאים באוקראינה ולכאלה שבשל המלחמה נאלצו לברוח מבתיהם.

ורד שגב, מנהלת ביה"ס: "היה לנו חשוב לתת מקום וביטוי לנושא שמטריד לא מעט משפחות בקהילה שלנו. בשיתוף עם הנהגת ההורים הגינו את רעיון הסרטון, שמאפשר לנו לעסוק בנושא באופן שמותאם לגילאי התלמידים, וברוח ביה"ס שלנו – לקחת אחריות ולשלוח מסר של שלום. אני מאחלת שהמלחמה תגמר במהרה ושתושבי אוקראינה יוכלו לחזור ולחיות בביטחון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר