יו"ר ועדת השיפוט אינה הולצמן, דורון מילברג, זהר בלום, אפרת צוקרמן ורחמים מלול
יו"ר ועדת השיפוט אינה הולצמן, דורון מילברג, זהר בלום, אפרת צוקרמן ורחמים מלול

רחובות מתמודדת על פרס החינוך הארצי: ועדת הפרס ביקרה בעיר

רחובות הציגה את החינוך העירוני בפני ועדת השיפוט לפרס חינוך ארצי, לאחר שזכתה בפרס החינוך המחוזי

פורסם בתאריך: 24.2.21 07:56

-->

לאחר שמערכת החינוך ברחובות זכתה בפרס החינוך המחוזי, עברה עיריית רחובות להתמודד על פרס החינוך הארצי. אתמול (שלישי) נערך ביקור ועדת הפרס מטעם משרד החינוך, כאשר המפגש נערך במרכז פסגה החדש שבנתה העירייה באמצעות חברת הל"ר בסמוך למתנ"ס חוויות בקרית משה.

הביקור נערך במעמד ראש העיר רחמים מלול, ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום, מנכ״ל העירייה דורון מילברג, מנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן, וכלל מנהלי אגף החינוך. תחילה נחנך מרכז פסגה, שמהווה בית לצוותי החינוך ולמרכזייה הפדגוגית להעשרת עובדי החינוך בעיר ובכל האזור.

רחמים מלול קובע את המזוזה בפתח מרכז פסגה

רחמים מלול קובע את המזוזה בפתח מרכז פסגה

 

למפגש עם ועדת הפרס קדמו חודשים רבים של הכנות מצד אגף החינוך, על מנת להציג את העשייה החינוכית ברחובות על כל רבדיה וכלל מוסדות החינוך שלה.

ראש העיר רחמים מלול: ״מערכת החינוך בעיר רחובות קוצרת פרסים ושבחים מדי שנה. מאז התחלנו לפני כעשור להפוך אותה למערכת החינוך הטובה בישראל, השקענו מדי שנה משאבים אדירים בתוכניות הלימוד, במגוון אוכלוסיות, בתשתיות ובחדשנות. הצגנו את הייחודיות של מערכת החינוך העירונית בפני ועדת השיפוט לפרס החינוך הארצי ואני בטוח שכולנו, כל תושבי רחובות, כבר זכינו במערכת חינוך מצוינת, מגוונת ורגישה שיש בה מקום לכל אחד ואחת״.

מחזיק תיק החינוך זהר בלום: "אני גאה להגיע למעמד הזה של מועמדות לפרס חינוך ארצי. אני גאה בכל עובדי מערכת החינוך העירונית. נערכנו במשך חודשים להציג בצורה המיטבית את מה שאנחנו עושים במשך כל אחד מימי השנה".

מנכ״ל העירייה דורון מילברג: ״בשנים האחרונות רחובות ממוקמת בצמרת הערים המובילות בישראל באופן עקבי. זאת בשל תהליכים רבים שהובלנו, ואחד מהם הוא בזכות החינוך המעולה בעיר. הצגנו את המגוון הרחב של מערכת החינוך בעיר והפעולות הייחודיות רק לעיר רחובות בכל התחומים״.

מנהלת אגף החינוך, אפרת צוקרמן: ״אני גאה להוביל את מערכת החינוך ברחובות, מערכת דינמית, מתחדשת, יצירתית הנמצאת בתנועה מתמדת מקצה לקצה. אני רוצה להודות על כך שהחינוך נמצא בראש סדר העדיפות העירוני. ההצגה בפני ועדת הפרס קצרה שבחים בזכות כל צוותי החינוך בעיר שעושים עבודה מקצועית ומסורה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. גבי

    פרס על מה? על נטישת תלמידי חטיבה במשך שנה שלמה? מה עשיתם בשבילם? כלום. פרסים מחולקים פוליטית והעירייה מנותקת מהשטח לגמריי. מתי הם העבירו שאלון אצל כמה מאות תלמידים לדעת מה שלומך? פרס על כלום. הזנחתם אותנו

  2. מאיר

    אני אסביר לכם מה הקריטריונים לפרס החינוך:
    1. כמה אתה מקורב למפלגת השלטון
    2. כמה מצביעים ממפלגת השלטון יש בעיר שלך
    3. האם הגיע תורך כדי לקבל פרס ומתי קיבלת לאחרונה

    אפשר לומר בביטחה שחינוך וחדשנות הם לא קריטריונים רלוונטיים כלל לקבלת הפרס

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר