גן ילדים (צילום: Africa Studio / shutterstock.com)
גן ילדים (צילום: Africa Studio / shutterstock.com)

הרישום לגני הילדים ובתי הספר נפתח: מענה להורים יינתן בוואטסאפ

ההרשמה לגני הילדים ובתי הספר היסודיים ברחובות לשנת הלימודים תשפ"ב תתקיים באופן מקוון באתר העירייה בין התאריכים 14.1.21-3.2.21. מענה להורים יינתן בוואטסאפ מיוחד

פורסם בתאריך: 14.1.21 07:47

-->

עיריית רחובות, באמצעות אגף החינוך והנוער, נערכה לקראת פתיחת ההרשמה לבתי הספר היסודיים וגני הילדים בעיר לשנת הלימודים תשפ"ב. החל מהיום (חמישי ה-14 בינואר) ועד ל- 3 בפברואר הרישום לגני ילדים העירוניים (בין הגילאים 3-6) ובתי הספר היסודיים יבוצע אך ורק באמצעות מערכת הרישום באתר האינטרנט העירוני.

הורים רבים, בפרט אלה אשר רושמים את ילדיהם בפעם הראשונה לגן או לבית ספר יסודי, מבקשים לשאול ולהתייעץ ולשם כך ערכה העירייה אירוח חי בפייסבוק העירוני עם המנהלות הרלוונטיות במחלקות הגיל הרך ובתי הספר היסודיים. בנוסף, כדי לספק מענה להורים לאורך כל תקופת ההרשמה, נפתח וואטסאפ מיוחד לכל אחד מהמחלקות. הוואטסאפ יהיה בכתב בלבד ולא בשיחה קולית, וניתן לשלוח שאלות בימים א'-ה' בין השעות 9:00-15:00.

וואטסאפ לשאלות בנושא רישום לבתי הספר היסודיים: 050-5946668.

וואטסאפ לשאלות בנושא רישום לגני ילדים: 050-6564699.

לקבלת מענה ע"י נציגה בתחום רישום גני ילדים ניתן להתקשר לטל': 08-9392431, 08-9392659/6/7 או באמצעות הדואר האלקטרוני: מיטל רישום ושיבוץ גני ילדים: [email protected], שולי רישום ושיבוץ גני ילדים: [email protected], לירון רכזת תחום רישום ושיבוץ גני ילדים: [email protected]

לקבלת מענה ע"י נציגה אל המחלקה לחינוך יסודי ניתן להתקשר בטל' 9392418, 9392413 או במייל [email protected] / [email protected]

ראש העיר רחמים מלול: "אנו פועלים על מנת להקל ככל שניתן עליכם ההורים בתקופה זו של ההרשמה, ולהנגיש עבורם את כל המידע. על אף הסגר וההתמודדות עם הקורונה, מצאנו פתרון שיאפשר לכם לקבל מענה אישית וספציפי בדרך שנוחה לכם. אנו עומדים לרשותכם גם בנושא זה".

מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "אנו קשובים להורים במשך כל ימות השנה ובפרט בימים אלה של הרשמה. אנו מודעים לצורך בהדרכה ובמענה צמוד ועל כן פתחנו את הוואטסאפ למענה רציף. אנו נעשה כל שניתן על מנת להעניק להורים את הבחירה הרצויה על ידם, בהתאם לסדר העדיפויות שיסומן".

מנהלת אגף החינוך והנוער, אפרת צוקרמן: "הורים יקרים, אנחנו שמחים לקבל בברכה את ילדיכם לגני הילדים ובתי הספר היסודיים. אנו פועלים על מנת להנגיש את תהליך ההרשמה ואת השירות בצורה מקוונת, בהירה ונוחה ככל שניתן עבורכם ונעמוד לרשותכם גם במענה בוואטסאפ".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר