נגיף הקורונה (צילום אילוסטרציה: SamaraHeisz5/ Shutterstock.com)
נגיף הקורונה (צילום אילוסטרציה: SamaraHeisz5/ Shutterstock.com)

לאחר ששתי מורות וסייעת נדבקו בקורונה: שני תלמידים אובחנו בנגיף

בית הספר נסגר ביום שישי וכעת מתברר כי ישנם נדבקים נוספים. ראש העיר רחובות: "ברור כי מסיכות ואלכוג'ל לא מנעו את התחלואה. אנו דורשים שמשרדי החינוך והבריאות ייקחו אחריות על הפעלה אחראית ובטוחה של מערכת החינוך בישראל"

פורסם בתאריך: 19.5.20 20:36

-->

בית הספר נבון ברחובות: לאחר ששתי מורות נדבקו בקורונה, שני תלמידי בית הספר נמצאו חיוביים לנגיף.

ביום שישי, לאחר התברר כי מורה מבית הספר נדבקה בקורונה ובאה במגע עם עשרות תלמידים ואנשי צוות הוחלט לסגור את בית הספר. בהמשך ביוזמת ראש העיר רחמים מלול נערכו בדיקות לכל אנשי הצוות ולכל התלמידים. בעקבות הבדיקות נמצא כי מורה נוספת נדבקה בקורונה וכעת מתברר כי בין הנדבקים שני תלמידים נוספים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


הנדבקים הם תלמידי כיתות ב', הלומדים בשלוש הכיתות שנכנסו לבידוד מאז יום שישי. מעיריית רחובות שהחליטה על סגירת בית הספר וביצוע בדיקות המוניות, נמסר כי "העירייה עומדת בקשר צמוד מול משרד החינוך וכן מול גורמי משרד הבריאות, ולבקשתה יבוצעו בדיקות בהקדם האפשרי לבני המשפחה של שני התלמידים שנמצאו חיוביים לנגיף".

ראש העיר רחמים מלול, מסר: "עיריית רחובות מנהלת את האירוע הזה מרגע הגילוי על המורה הראשונה שחלתה, ואני רוצה להרגיע את הורי בית הספר והשכונה כי אנו נעשה כל שלאל ידינו על מנת למנוע תחלואה נוספת. פעלנו והתעקשנו על ביצוע בדיקות לתלמידים, ומתברר שצדקנו בדבר הצורך בקיומן. סכנת התפרצות מרחפת מעל התלמידים בישראל אם הממשלה לא תנקוט באמצעי זהירות נוספים".

מלול הוסיף כי "זהו רק בית ספר אחד מיני רבים בישראל אך ברור כי מסיכות ואלכוג'ל לא מנעו את התחלואה במקרה זה. אנו דורשים כי משרד החינוך ומשרד הבריאות ייקחו אחריות על הפעלה אחראית ובטוחה של מערכת החינוך בישראל, על ידי קביעת נוהל של ביצוע בדיקות סקר מדגמיות מפעם לפעם לאנשי צוות ולתלמידים כאחד, על מנת למנוע התפרצות. אני מאחל החלמה מהירה לתלמידים ולמורות".

ממלא מקום ראש העיר מחזיק תיק החינוך, זוהר בלום, הוסיף: "מאז גילוי המורה הראשונה שחלתה, אנו מלווים באופן צמוד את הנהלת בית הספר והצוות ואת ההורים לתלמידים. אנו עומדים איתם בקשר רציף ומסייעים להם מול משרד הבריאות ומשרד החינוך. המקרה הזה מוכיח כי יש צורך בביצוע בדיקות לכל מי שבא במגע עם חולה מאומת, על מנת למנוע התפרצות.אנו מאחלים רפואה שלימה לתלמידים ולמורות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לולה

    כל חכמים שילדים לא נדבקים בממשלה על זה בגללכם החיים של הילדים לפני הכל חוסר אחריות העיקר לפתוח תבית ספר בחום הזה חכו תראו תפרצות שניה ואז נראה אותכםםםם חלםלםם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר