פעילות מחלקת הילדים והנוער ברחובות באופן מקוון
פעילות מחלקת הילדים והנוער ברחובות באופן מקוון

לימוד בבידוד: מחלקת הילדים והנוער בעיריית רחובות ממשיכה לפעול באופן מקוון

מחלקת הילדים והנוער בעיריית רחובות החלה הבוקר (חמישי) את פעילותה באופן מקוון, ונערכת לפתוח את בית הספר למנהיגות נוער באופן זהה בשבוע הבא

פורסם בתאריך: 19.3.20 19:02

-->

מחלקת הילדים והנוער בעיריית רחובות החלה הבוקר (חמישי) את פעילותה באופן מקוון. התלמידים, המורים והמדריכים נענו לאתגר וביצעו למידה מרחוק, המייצרת קרבה שחשובה גם בימי הבידוד.

נערי היחידה לקידום נוער ומשתתפי תוכנית היל"ה עסקו ב-3 מקצועות: לשון, מתמטיקה וגיאוגרפיה, על פי תוכנית שנקבעה מראש ובהתאמה אישית לכל תלמיד. הלמידה מתבצעת באמצעות מערכת דיגיטלית ייעודית ונוחה למשתמש.

במקביל, מחלקת הילדים והנוער נערכת לפתוח את בית הספר למנהיגות נוער באופן מקוון כבר בשבוע הבא. כל הפעולות נעשות בתמיכה של ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום, מחזיק תיק הנוער והצעירים אסף אל-בר, מנכ"ל החברה העירונית איציק עובדיה, ומנהלת אגף חינוך בעיריית רחובות אפרת צוקרמן.

זהר בלום: ״הקשר עם הנוער חשוב בעת שגרה בכלל ובעת חירום בפרט. אני מודה למחלקת הנוער על שמירת הקשר המאפשר ולו במעט שמירה על השגרה".

אסף אל-בר: ״חוסן חברתי מתחיל בנוער. הנוער צריך להמשיך ללמוד, לקיים פעולות וגם להתנדב. מחלקת הנוער שואפת להיות חוד החנית של חדשנות דיגיטלית בלתי פורמאלית בעת הזו".

אבי יוספי, מנהל העירונוער: "אין לנו ספק כי חשוב וצריך לשמור עד כמה שאפשר על שגרת חיים גם בחירום. יש לכך ערך הן של שמירה על רצף לימודי והקטנת הפער הלימודי כמה שאפשר, והן שמירה על קשרי החיברות גם מרחוק. אני מאחל לכולנו בריאות וחזרה לשגרה באופן המהיר ביותר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר