קייטנות בצהרונים ובמרכזי רשת חוויות
קייטנות בצהרונים ובמרכזי רשת חוויות

נפתחת ההרשמה לקייטנת פסח בצהרוני חוויות. המחיר לא יעלה למרות היעדר סבסוד הממשלה

בשורה להורי רחובות: רשת חוויות ממשיכה במדיניות שקבעה ולא תחול עליית מחירים בקייטנת פסח של הצהרונים. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 8.3.20 08:12

-->

ההרשמה לקייטנת פסח בצהרוני גני הילדים של רשת חוויות נפתחת היום (ראשון) עבור כלל ילדי העיר והחינוך המיוחד שאינם רשומים למסגרות הצהרונים, וזאת ללא שינוי בעלות בהמשך למדיניות שקבעה הרשת בשיתוף הנהגת ההורים העירונית. ההרשמה תהיה פתוחה באתר חוויות מה-8.3.2020 ועד לתאריך 17.3.20 (לא תתאפשר הרשמה לאחר המועד האמור).

על פי ההחלטה שקיבלה רשת חוויות רחובות, בשיתוף הנהגת ההורים העירונית, הוחלט כי מחיר הקייטנה לפסח יעמוד על 330 שקל, למרות החלטת הממשלה לבטל את תוכנית ניצנים ואת ההשתתפות בסבסוד הקייטנות.

ההרשמה מיועדת לילדי צהרוני גני הילדים שאינם רשומים לצהרונים, לילדי גני מילת ולילדי החינוך המיוחד. ילדי הצהרונים הנמצאים במסגרת במהלך כל השנה יהיו רשומים באופן אוטומטי ואינם מחויבים בתשלום.

נושא הקייטנות שנבחר הוא "מנהרת הזמן – מסע למצרים", ובמהלכן יועברו תכנים חווייתיים המלמדים את ערכי ומסורת החג דרך סיפור ויצירה. בנוסף, יתקיימו שני חוגים עבור ילדי הצהרונים, בתחום הדרמה והתנועה.

הקייטנה תתקיים בין התאריכים 31.3.2020-6.4.2020, למשך חמישה ימים, בין השעות 7:30 בבוקר ועד 13:00 בצהריים. היא תכלול ארוחת בוקר. עבור ילדי הצהרונים הרשומים במסגרות, הקייטנה תתקיים עד השעה 16:00 ללא תשלום נוסף.

ראש העיר רחמים מלול: "אנחנו מקיימים את ההבטחה ומיישמים את המדיניות שקבענו לקיום קייטנות פסח בעיר. אנו פועלים להקל על הנטל הכלכלי של ההורים, לצמצום פערים ולמתן מענה ראוי ואיכותי למסגרות החינוך הבלתי פורמליות. זאת לאחר שבקייטנות חנוכה ההורים כבר נהנו ממחירים מוזלים על אף היעדר סבסוד ממשלתי. תודתי להנהלת רשת חוויות והנהגת ההורים על שיתוף הפעולה".

אמיתי כהן, יו"ר רשת חוויות: "רשת חוויות נענתה לבקשת הנהגת ההורים להשאיר את המחיר כמו שהוא, ללא תוספת תשלום, וזאת בהמשך למדיניות שאותה קבענו כבר בקייטנות חנוכה ולמרות שממשלת ישראל ביטלה את תוכנית ניצנים ולא תשתתף עוד בעלויות הקייטנות. אנו רואים חשיבות במתן שירותי חינוך בלתי פורמליים לכלל ילדי העיר, על מנת לאפשר להורים לצאת לעבודה, תוך צמצום פערים חברתיים ושמירה על רצף פעילות חינוכית".

צופית גולן, יו"ר הנהגת ההורים העירונית: "הנהגת ההורים מודה לרשת חוויות ולעומדים בראשה, שלמרות ביטול תוכנית ניצנים בחופשות העמידה פתרון הולם לכלל ילדי העיר הזקוקים למסגרת קייטנה בחופשת הפסח. הנהגת ההורים שמחה על שיתוף הפעולה".

אלרואי אסרף, מנכ"ל הרשת, ציין: "אנו רואים חשיבות בשיתופי הפעולה עם הנהגת ההורים, אנו קשובים לצרכים ולבקשות ופועלים בשקיפות בתהליכי קבלת החלטות משותפות. מטרתנו היא להעניק שירות איכותי שעונה על צרכי התושבים ועצם פתיחת ההרשמה לכלל ילדי העיר, ללא שינוי בעלויות, מאפשרת גם לאוכלוסיות שילדיהם אינם רשומים למסגרות ליהנות משירותי חינוך בלתי פורמליים בתקופת החופש".

גולן ביטון, סמנכ"ל הרשת והממונה על תחום הצהרונים: "מעבר לפתיחת ההרשמה לכלל האוכלוסיות ומתן הזדמנות שווה ליהנות משירותי החינוך של הרשת, אנו מציעים קייטנות איכותיות וערכיות לרבות חוגים ופעילויות חווייתיות ופדגוגיות שיועברו על ידי צוותי עובדות מקצועיות ומסורות. שמחתי לקחת חלק בדיונים שהגיעו לכדי החלטה משותפת חשובה לכולנו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר