אורט רחובות
אורט רחובות

נפתח הרישום לחטיבות הביניים ברחובות לשנת תשפ"א

כ-1,650 תלמידים מרחובות צפויים להירשם החל מהיום לחטיבות הביניים במוסדות החינוך הממלכתיים בעיר. בשלב הראשון ייפתח הרישום האינטרנטי למשך כשבועיים בלבד. בשלב השני, החל מיום 24.3.20 ולאחר קבלת אישור השיבוץ מהעירייה, יש להירשם במשרדי החטיבות בעיר

פורסם בתאריך: 1.3.20 07:30

-->

היום (ראשון) נפתח הרישום לחטיבות הביניים ברחובות לשנת תשפ"א. במסגרת זאת חולקה בימים האחרונים חוברת מידע לתלמידים לקראת הרישום. הרישום לחטיבות הביניים ייערך בשני שלבים: בשלב הראשון הגשת בקשת שיבוץ באמצעות אתר האינטרנט העירוני החל מהיום ועד יום שישי ה-13.3. בשלב השני, באמצעות רישום במשרדי קריות החינוך הממלכתיות: קציר, אורט, דה שליט, מדעים וקרית החינוך ע"ש רון ארד. תהליך הרישום השני יחל מיד עם קבלת אישור שיבוץ מאגף החינוך והנוער, והוא ייערך במשרדי בתי הספר השונים החל מיום שלישי ה-24.3 ועד יום שישי ה-27.3, בין השעות: 16:00-19:00 וביום שישי בין השעות: 8:00-12:00.

ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "אנו פועלים במשך כל ימות השנה לשפר את היכולות הפדגוגיות והפיזיות בקריות החינוך ברחבי העיר . נמשיך לפתח את המצוינות ולהשקיע בבתי הספר בחטיבות הביניים ובתיכונים, שהם נקודת הפתיחה של ילדינו לעתיד".

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך: "פתחנו מגוון רחב של אפשרויות, כך שכל הורה ותלמיד/ה יוכלו לבחור את המסגרת המתאימה לחטיבת הביניים. כל זאת לאחר פעילות מקדימה של ערבי חשיפה שמאפשרים להורים ולתלמידים להכיר טוב יותר את הייחודיות של כל בית ספר בטרם בחירה".

לפרטים ושאלות ניתן לפנות לחנה במחלקה לחינוך העל יסודי בטל': 089392437.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר