השתלמות לצוותי צהרוני רשת חוויות
השתלמות לצוותי צהרוני רשת חוויות

מאות אלפי שקלים צפויים לחזור להורים לילדי רשת צהרוני חוויות, הזכאים לסיוע בשכר לימוד

כ-150 אלף שקלים כבר הוחזרו להורי ילדי צהרוני רשת חוויות, ומאות הורים נוספים יזכו בקרוב בהחזר כספי משום שהרשת עומדת בסטנדרטים שקבע משרד התמ"ת

פורסם בתאריך: 10.2.20 12:22

-->

רשת חוויות רחובות עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר שקבע משרד התמ"ת להפעלת צהרונים בישראל, דבר המזכה את ההורים הזכאים בהשתתפות כספית בשכר הלימוד לזכאים. עד כה הביאה הרשת להחזרים כספיים של כ-150 אלף שקלים, ועד סוף השנה צפויים מאות הורים נוספים לזכות בהחזר.

אמיתי כהן, יו"ר דירקטוריון הרשת, ציין: "מתחילת השנה ועד לחודש ינואר הוחזרו כ-150 אלף שקלים לכ-300 הורים זכאים, כאשר עד סוף שנת הלימודים תש"פ צפויים החזרים למאות הורים נוספים בשווי מאות אלפי שקלים. מדובר בהחלטה ראויה ונמשיך לפעול למען תושבי העיר מול משרדי הממשלה על מנת להשיג עבורם סיוע ולתת למאות משפחות להנות משירותי חינוך ברמה גבוהה".

מנכ"ל רשת חוויות, אלרואי אסרף: "הנהלת הרשת וצוות העובדות המסורות מקפידים על ניהול רשת הצהרונים בסטנדרטים גבוהים, לרבות פעילות פדגוגית, תנאים פיזיים, בטיחות, תזונה, ליווי מקצועי ועוד. לפיכך, הרשת נמצאה זכאית לסמל התמ"ת המקנה להורים השתתפות כספית בשכר הלימודים. אני מברך על החלטת התמ"ת להשתתף בתשלומים של מאות משפחות מהעיר, ובכך להקל על הנטל הכלכלי ולאפשר חינוך איכותי לכולם, מה שתורם לצמצום פערים חברתיים".

גולן ביטון, סמנכ"ל הרשת והממונה על רשת הצהרונים, אמר השבוע עם קבלת הדו"חות כי הרשת פועלת למתן ההחזרים להורים בהקדם: "הזכאות להשתתפות בשכר לימוד נקבעת על פי דרגות, כאשר הכספים מוחזרים להורים הנמצאים זכאיים לכך במהלך כל השנה, לאחר החלטת המשרד. במהלך החודשים הקרובים ייבדקו על ידי המשרד עוד מאות בקשות שהוגשו על ידי תושבי העיר, ואנו צופים כי בדו"חות הקרובים יתקבלו אישורי החזר כספי לעוד מאות משפחות. בשלב הזה אנו פועלים לזכות את ההורים שכבר קיבלו אישור בהקדם האפשרי, ונמשיך להשיב כספים שיאושרו עד סוף השנה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר