נמרוד פפרני (צילום: מחוז מרכז במשרד החינוך)
נמרוד פפרני (צילום: מחוז מרכז במשרד החינוך)

נמרוד פפרני מתיכון "דה שליט" ברחובות נבחר לתפקיד יו"ר מועצת תלמידים הארצית

בבחירות של נציגי מועצות הנוער המחוזית למועצת הנוער הארצית נבחר כיו"ר נמרוד פפרני, תלמיד כיתה י"ב בתיכון "דה שליט" ברחובות

פורסם בתאריך: 8.1.20 17:47

-->

לפני שעה קלה נערכו בחירות דמוקרטיות על ידי נציגי מועצות הנוער המחוזית למועצת הנוער הארצית. היו"ר הנבחר הוא נמרוד פפרני, תלמיד כיתה י"ב בתיכון "דה שליט" ברחובות. נמרוד לוקח חלק בהנהגת הנוער זו השנה השישית – חמש שנים במסגרת המחוז ושנתיים במועצת הנוער הארצית. בשנת תשע"ט נבחר לתפקיד מבקר המועצה.

עמליה חיימוביץ', מנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך: "אני מברכת בשמחה רבה על בחירתו של נמרוד, נציג המחוז, להובלת המועצה הארצית. אני מאמינה במנהיגות הצעירה, קולם חשוב בביטוי הלכי הרוח של הדור הצעיר וודאי בצמיחה להיות דור המנהיגים הבא של מדינתנו".

ראש העיר רחובות, רחמים מלול: ״אני מברך את נמרוד על בחירתו לראשות מועצת התלמידים הארצית. אנו גאים בנמרוד על ההישג הנפלא ובטוחים כי ייצג את תלמידי העיר נאמנה במסגרת תפקידו. זוהי דוגמא לעשייה החברתית והחינוכית הגדולה ברחובות, שכן חינוך אינו רק לימוד אלא גם כישורי חיים ומנהיגות. אני מודה לממלא מקומי, מחזיק תיק החינוך זהר בלום, וכן לאסף אל-בר מחזיק תיק נוער וצעירים, ולכל צוות מחלקת הנוער בניהולו של אבי יוספי, על עידוד המנהיגות בקרב בני הנוער בעיר במשך כל ימות השנה״.

ויקי ניצן, מנהלת מינהל חברה ונוער במחוז מרכז במשרד החינוך: "אנו גאים בבחירתו של נמרוד. זהו שיא חדש בפעילות המועצה המחוזית אחרי שנתיים של פירוק והרכבה מחדש, בבנייה איטית, יסודית, שיטתית ומשמעותית. נמרוד פעיל גם במועצה המחוזית וגם במועצה הארצית ואנו בטוחים שהוא יביא את כישוריו גם לידי ביצוע במועצה הארצית".

מנהל קרית החינוך דה שליט, אבי קיש: ״ברכות לנמרוד, האיש והאגדה. נמרוד מעניק השראה לכולנו בנחישות ובעשייה שלו למען החברה. אני גאה בו על הדרך שעבר ומאחל הצלחה בתפקיד".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר