אמיתי כהן ואבי יוספי בביקור בסניף בני עקיבא מרכז
אמיתי כהן ואבי יוספי בביקור בסניף בני עקיבא מרכז

אירוע השיא בתנועות הנוער הדתיות נערך השבוע ברחובות

חבר מועצת רחובות המחזיק בתיק תנועות הנוער הדתיות, אמיתי כהן, ביקר במהלך "שבת הארגון" את כל הסניפים ברחבי העיר, המונים אלפי חניכות וחניכים

פורסם בתאריך: 11.12.19 06:54

-->

השבוע התקיימו "שבתות ארגון" בכמה סניפים של "בני עקיבא" ברחובות. שבת הארגון היא אירוע השיא בתנועות הנוער הדתיות, אשר מסכמת חודשים של עשייה בסניף, מצביעת הקירות ועד פעילויות מיוחדות בנושא השנתי.

חבר מועצת העיר, מחזיק תיק תנועות הנוער הדתיות ויו"ר רשת חוויות, אמיתי כהן, ביקר את כל הסניפים שציינו את השבת בצוותא עם מנהל מחלקת הילדים והנוער באגף החינוך, אבי יוספי. השניים פועלים במשך כל ימות השנה כדי לקדם ולעזור לתנועות הנוער.

לפני כחודשיים התקיימה ישיבת עבודה עם הקומונריות והקומונרים של הסניפים בכדי להתארגן לחודש ולפעילויות השיא, ולתכנן אותן מראש. בעיר פועלות 4 תנועות הנוער המונות יחד 9 סניפים: בני עקיבא מרכז, בני עקיבא אושיות, בני עקיבא כפר גבירול, בני עקיבא קרית משה, עזרא מרכז, עזרא משגב, אריאל בנים, אריאל בנות, הצופים הדתיים.

אמיתי כהן: "תנועות הנוער מהוות חלק משמעותי בפעילות החינוך הלא פורמלי בעיר. יחד עם מחלקת הילדים והנוער, ובתמיכתו של ראש העיר רחמים מלול, אנו פועלים במשך כל ימות השנה למען הנוער ותנועות הנוער ומלווים אותם בפעילויות ובצרכים השונים. שמחתי לפגוש את מאות החניכים, המדריכים, הקומונריות, הקומונרים וההורים בסיומו של אירועי השיא בחודש הארגון".

מנהל מחלקת הילדים והנוער, אבי יוספי: "חודש הארגון מהווה חגיגה לתנועות הנוער בכל רחבי העיר, ואלפי החניכים הם עוצמה ערכית וחינוכית גדולה בעיר. אני מודה לידידי אמיתי כהן על התמיכה בתנועות ובקידומן".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר