הסטודנטים במעמד חלוקת מלגות קרן אמה גילברט
הסטודנטים במעמד חלוקת מלגות קרן אמה גילברט

סטודנטים מרחובות – קרן אמה גילברט מעניקה מלגות בסך 3,600 שקלים

קרן אמה גילברט תעניק זו השנה השנייה מלגות במסגרת שותפות "ביחד" רחובות-מיניאפוליס של עיריית רחובות והסוכנות היהודית. מדובר ב-6 מלגות לסטודנטים תושבי העיר בסך כ-3,600 שקלים כל אחת

פורסם בתאריך: 29.9.19 08:57

-->

קרן אמה גילברט שייכת לפדרציית מיניאפוליס, הקהילה היהודית ה"שותפה" של רחובות באמצעות שותפות "ביחד" של הסוכנות היהודית. במסגרת השותפות פרויקטים רבים בעיר בתחום החינוך, הקהילה והאמנות.

לפני יותר משנה החליטו בפדרציה היהודית במיניאפוליס לקיים שיתוף פעולה נוסף עם השותפות ברחובות, ולהעניק מלגות לימודים לסטודנטים וסטודנטיות תושבי העיר. בין הקריטריונים: תושבי רחובות (ניתן להציג חוזה שכירות) וסטודנטים לתואר ראשון בשנה הראשונה או שנייה. במסגרת תהליך קבלת המלגה, נדרשים המתמודדים לכתוב כחצי עמוד על יחסי ישראל עם יהדות התפוצות והמועמדים שיזכו במלגה יתבקשו להתנדב במסגרת השותפות למטרות הקשורות בנושא היחסים עם יהדות התפוצות. כמו כן, מקבלי המלגה יידרשו ל-35 שעות התנדבות וכתיבת מכתב תודה לקרן המשפחה.

זהר בלום, מחזיק תיק החינוך המכהן גם כיו"ר ועדת ההיגוי של רחובות-מיניאפוליס: "כחלק מהשותפות לקידום החינוך בעיר, אני שמח שהצלחנו להביא לכאן מלגות לסטודנטים תושבי רחובות. אחרי הניסיון של השנה הראשונה הקרן ממשיכה בהענקת המלגות ואני קורא לסטודנטים להגיש מועמדות למלגה עם מטרה מרתקת מאחוריה – חיזוק היחסים עם יהדות התפוצות".

המועד האחרון להרשמה: 22.10.19. ניתן להגיש מועמדות בקישור זה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר