רחמים מלול וזהר בלום
רחמים מלול וזהר בלום

בעיריית רחובות לא מחכים למשרד החינוך ויפעילו את צהרוני מיל"ת על חשבונם

עיריית רחובות תממן את פתיחת צהרוני מיל״ת החל ממחר, יום שני ה-9.9.19, על חשבונה, למרות שהנושא מתעכב במשרד החינוך ומתוקצב על ידו. זאת על פי הנחיה של ראש העיר רחמים מלול וממלא מקומו, מחזיק תיק החינוך זהר בלום

פורסם בתאריך: 8.9.19 14:56

-->

עיריית רחובות תממן את פתיחת צהרוני מיל״ת החל ממחר, יום שני ה-9.9.19, על חשבונה, למרות שהנושא מתעכב במשרד החינוך ומתוקצב על ידו. זאת על פי הנחיה של ראש העיר רחמים מלול וממלא מקומו, מחזיק תיק החינוך זהר בלום.

צהרוני מיל״ת הינם באחריות משרד החינוך ומיועדים לילדים בשכונות אושיות, מילצ׳ן וקרית משה ברחובות. פתיחת הצהרונים מעוכבת בשל העובדה שמשרד החינוך טרם חתם על חוזה מול מפעיל. בעיריית רחובות החליטו לא לחכות ולסייע להורים בפתרון מתאים, גייסו כוח אדם מתאים והחל ממחר ייפתחו הצהרונים בשכונות אלו על חשבון העירייה, עד להסדרת הנושא על ידי משרד החינוך.

ראש העיר רחמים מלול: ״אנו חשים מחויבים לסייע להורים תושבי רחובות במענה מתאים ולא נוכל להשאיר אותם ללא פתרון מתאים, על אף שהנושא בטיפול משרד החינוך. נערכנו בהתאם והחל ממחר נפתח את הצהרונים".

זוהר בלום: ״כחלק מהאסטרטגיה העירונית, העירייה ממשיכה לטפל בשכונות בראש סדר העדיפויות. כשראינו כי משרד החינוך לא מוכן בזמן, לקחנו אחריות״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שלום

    זוהר ורחמים צמד חמד אחד משלים את השני.עבודה משותפת ונהדרת תראו איזה בית ספר דתי פתח לנו במרגולין.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר