אפרת צוקרמן ואביב איטח
אפרת צוקרמן ואביב איטח

יודע לפרגן כשמגיע: אביב איטח במכתב הערכה למנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן וצוותה

אביב איטח, חבר האופוזיציה שמבקר לא אחת את עיריית רחובות, שלח לראש העיר רחמים מלול מכתב הערכה על עבודתה של מנהלת אגף החינוך, אפרת צוקרמן, וצוותה. איטח: "יש עוד תקלות ואתגרים, אך יש שיפור משמעותי ומגיעה מילה טובה"

פורסם בתאריך: 5.9.19 16:04

-->

"ברצוני לשבח במכתב זה את מנהלת אגף החינוך, אפרת צוקרמן". במילים האלה פותח לא אחר מאשר חבר האופוזיציה בעיריית רחובות, אביב איטח, שנחשב למבקר ידוע של העירייה, את מכתב ההערכה ששלח לראש העיר רחמים מלול.

במכתב מסביר איטח: "זו השנה השישית שבה כחבר מועצת העיר אני ער וזמין השכם וערב לבקשות / תלונות מהורים, תלמידים ועובדי המערכת, ולפיכך במהלך השנים למדתי על הצרכים, התקלות והאתגרים שעולים ב'מסע' הקייצי שלקראת פתיחת שנת הלימודים במוסדות החינוך בעיר. מדובר במסע 'חם' תרתי משמע, ואני מודע לאתגרים והניסיון לרצות את כולם. לכן אני פועל בשיתוף פעולה מלא ונוהג באחריות.

בעבר, כשהרגשתי צורך לזעזע את המערכת, לא חסכתי ביקורת על התנהלות העירייה והאגף עקב תלונות רבות של הורים, בני נוער וצוותי חינוך, ואני מקווה שלא איאלץ לעשות זאת שוב בעתיד.

"השנה לאורך הקיץ התרשמתי ממשב רוח מרענן באגף החינוך והתוודעתי לתפקודה של אפרת צוקרמן. התרשמתי ממחויבות בלתי מתפשרת תוך שילוב כישורי מנהיגות, אינטליגנציה רגשית ויחסי אנוש שבהן היא ניחנה, ושהובילו בין היתר למתן פתרונות להורים ותלמידים, וכן מתן מוטיבציה לעובדי האגף ולצוותי החינוך ברחבי העיר.

"ציינתי בוועדת החינוך את השיפור בהליכי הרישום והמענה להורים, וכמו כן בנושא הלוגיסטי. אני יכול להעיד על ירידה משמעותית בפניות בנושא, ולכן אני מרגיש צורך לציין זאת. כמובן שלפנינו אתגרים רבים וצורך בהתייעלות ושיפור, אך כשיש מחויבות ושיתוף פעולה השמיים הם הגבול. יישר כח אפרת צוקרמן, דורון כוכבי והצוות".

אביב, הופתענו לשמוע על פירגון לעירייה מכיוונך.

"צריכים לבקר בעת הצורך, אבל לא נשכח לומר מילה טובה כשמגיע. יש עוד תקלות ואתגרים, אך יש שיפור משמעותי ושיתוף פעולה ונמשיך לעמוד על המשמר ולשרת את תושבי העיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר