מובילות הצהרונים של רשת חוויות בהשתלמות גישור
מובילות הצהרונים של רשת חוויות בהשתלמות גישור

ההרשמה לצהרוני הגנים של חוויות שברה שיא ארצי עם כ-3,250 נרשמים

שנת תש״פ נפתחה עם שיא של אגף הצהרונים ברשת חוויות, אליו נרשמו כ-3,250 נרשמים ההופכים את רשת צהרוני חוויות לגדולה בארץ

פורסם בתאריך: 2.9.19 07:57

-->

לא אחת נשמעות טענות של הורים ברחובות על צהרוני רשת חוויות, אך נראה שההורים בכל זאת רושמים את ילדיהם לצהרונים בהמוניהם.

ברשת חוויות מביעים סיפוק גדול מכך שהשנה נשבר שיא במספר הילדים שנרשמו לצהרוני הגנים ברשת. נכון לפתיחת שנת הלימודים נרשמו כ-3,250 ילדים, מה שהופך את רשת צהרוני חוויות לגדולה בארץ, ובאגף צהרוני חוויות טוענים כי המספר אמור לגדול משמעותית, בשל העובדה כי הורים רבים עדיין מגיעים לבצע הרשמה. בעקבות הביקוש הגדול, הנחה יו"ר דירקטוריון רשת חוויות, אמיתי כהן, למצוא פתרונות אופרטיביים להורים הרבים.

מנהלת אגף הצהרונים, אריאלה חבר, מסרה: "רשת חוויות מתמחה בהפעלת צהרונים לילדי הגנים העירוניים ומפתחת תוכניות חינוכיות ופדגוגיות ייחודיות. מאוד משמח את הלב שהשנה שברנו שיא נרשמים, והיד עוד נטויה, הודות לתהליך עומק לצד עבודה פדגוגית מותאמת לילדי הצהרונים. אנו מבצעים במהלך השנה הדרכות מקצועיות לצוותים וכלל הפעילות מתבצעת בליווי ובפיקוח של אגף הגיל הרך ברשת חוויות ושל משרד הכלכלה".

יו״ר חוויות, אמיתי כהן: "רשת חוויות נערכה לפתיחת שנת הלימודים על מנת לספק לאלפי הורים מענה בצהרוני הרשת. פתחנו את השנה עם מספר שיא של נרשמים. ילדי הצהרונים ברשת זוכים לבית חם, תכנים מעשירים ובעיקר לחיבוק של צוותים מסורים, מקצועיים ואוהבים שמעניקים לילדים את היחס האישי בהתאם לצרכים ולהתפתחות של כל ילד וילדה. אני מאחל להורים, לילדים ולצוותים המקצועיים שנה מהנה ומוצלחת. אני מודה למנהלת אגף הצהרונים אריאלה חבר ולצוותים המלווים, לצד כלל השותפים והעושים במלאכת הקודש של החינוך".

צביקה מדהלה, מ״מ מנכ״ל חוויות: "אנו שמחים לקלוט את ילדי רחובות ברשת צהרוני חוויות, אשר נחשבת לאחת הטובות בישראל. השנה שילבנו בבחירת הגנים את נושא הצהרונים באופן שישמור על רצף חינוכי ויאפשר התאמה מראש בין גן לצהרון רצוי".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר