ראשי רשת חוויות במעון צעדים המדע יחד עם ההורים והילדים הנרגשים
ראשי רשת חוויות במעון צעדים המדע יחד עם ההורים והילדים הנרגשים

3,641 ילדים פתחו את שנת הלימודים ברשת חוויות רחובות

3,641 ילדים פתחו את שנת הלימודים במסגרות הגיל הרך של רשת חוויות ברחובות. יו"ר דירקטוריון הרשת, אמיתי כהן, הגיע לסיור במעונות היום ואמר: "השקענו מאמצים רבים בהיערכות לפתיחת השנה ואני שמח שהיא נפתחה בהצלחה מרובה"

פורסם בתאריך: 1.9.19 12:53

-->

רשת חוויות רחובות פתחה את שנת הלימודים תש"פ כסדרה, עם קליטת אלפי ילדים נרגשים בכל רחבי העיר. 3,641 ילדים החלו היום במסגרות הגיל הרך של רשת חוויות, הכוללות את מעונות "צעדים" ואת צהרוני גני הילדים.

כ-461 פעוטות בגילאי 3 חודשים עד 3 שנים פתחו את הבוקר ברשת מעונות "צעדים". יו"ר רשת חוויות, אמיתי כהן, סייר במעון "צעדים המדע" ופגש את ההורים והילדים הנרגשים.

כהן: "רשת חוויות נערכה לפתיחת שנת הלימודים ופתחנו את השנה עם אלפי נרשמים. ילדי הגיל הרך ברשת זוכים לבית חם, תכנים מעשירים ובעיקר לחיבוק של צוותים מסורים ואוהבים שמעניקים להם את היחס האישי בהתאם לצרכים ולהתפתחות של כל ילד וילדה. אני מאחל להורים, לילדים ולצוותים המקצועיים שנה מהנה ומוצלחת ומודה לכל השותפים והעושים במלאכת הקודש של החינוך".

כהן הוסיף: "רשת מעונות "צעדים" עומדת בסטנדרטיים גבוהים של איכות וזכאית לסמל תמ"ת של משרד העבודה והרווחה והשירותים החברתיים, דבר המקנה מדי שנה השתתפות בהוצאות ההורים הזכאים. בנוסף, שיפרנו את מערך המוגנות ובשנה החולפת התקנו מצלמות במעגל סגור בכל מעונות הרשת על מנת להגביר את תחושת הביטחון ואת השקיפות בעבודה המשותפת עם ההורים וצוותי החינוך".

בסיור פתיחת השנה השתתפו גם ממלא מקום מנכ"ל רשת חוויות צביקה מדהלה ומנהלת אגף הגיל הרך אסנת לוי.

אוסנת לוי, מנהלת רשת "צעדים", מסרה: "אנו גאים בצוותים המקצועיים והאיכותיים שעובדים במעונות צעדים, בארגון הכיתות והמוקדי פעילות, בטבחיות, בתוכנית החינוכית ובהורים אשר שולחים את ילדיהם בביטחון, נותנים אמון במערכת, בצוות ובכן המנהלות. זכינו לקבל מילים חמות על העשייה המקצועית לאחר שעשינו דרך משמעותית במעונות בשנים האחרונות. אני רוצה לאחל לכולנו שנת לימודים פורייה ומוצלחת".

בשעה 14:00 יחלו כ-3,180 ילדים את פעילות הצהרונים של רשת חוויות בגני הילדים בעיר. "הילדים יזכו לארוחת צהרים חמה ומזינה, לצוותים אוהבים, מחבקים ועוטפים", ציין כהן. "השקענו מאמצים רבים בהיערכות לפתיחת השנה ואני שמח שהיא נפתחה בהצלחה מרובה".

אריאלה חבר, מנהלת אגף הצהרונים, ציינה: "הצהרונים מספקים מסגרת חינוכית פדגוגית משמעותית לילדים, כאשר הצוותים המקצועיים עוברים השתלמויות במשך השנה ומתאימים את התכנים לצרכי הילדים. אני גאה בצוותים, בהורים ובילדים, אשר פועלים בשיתוף פעולה לטובת מתן מעטפת חינוכית מיטבית לילדי העיר רחובות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר