יוצרים מונה ליזה בקייטנת חוויות
יוצרים מונה ליזה בקייטנת חוויות

כ-5,000 ילדים סיימו את קייטנות הקיץ של רשת חוויות, מתוכם כ-3,461 ילדים בגני הילדים

קייטנות צהרוני גני הילדים של רשת חוויות - "קיץ של אומנויות"- הסתיימו ואלפי ילדים יצאו לחופשת הקיץ. אמיתי כהן, יו"ר דירקטוריון הרשת: "ההיערכות הייתה מצוינת וכך גם הביצוע של הצוותים המסורים"

פורסם בתאריך: 12.8.19 12:28

-->

הגיעו לסיומם 29 ימי הקייטנה של קייטנות צהרוני גני הילדים ברשת חוויות. הקייטנות פעלו בגני הילדים בעיר במהלך חודש יולי ואוגוסט, בהובלת רשת חוויות רחובות ובהשתתפות כ-3,461 ילדים. בכלל קייטנות הרשת השתתפו 5,000 ילדים.

במסגרת הקייטנות נחשפו הילדים לסוגים מגוונים של תחומי אמנות, בהם ציור, פיסול, אמנות הבמה והמוזיקה. הילדים הכירו ויצרו בעקבות האמנים מאטיס, לאונרדו דה וינצ'י, קדישמן ועוד, התנסו בפיסול וציור במגוון טכניקות, יצרו בובות תיאטרון, התחפשו והמחישו דמויות מסיפורים, יצרו כלי נגינה וחוו את עולם האומנות באופן חוויתי, מגוון ומותאם לגיל רך. עוד נהנו הילדים מהצגות ומופעים איכותיים, שנבחרו בהתאם לנושא הקייטנה.

אמיתי כהן, יו"ר דירקטוריון רשת חוויות: "רשת חוויות אמונה על קייטנות צהרוני גני הילדים בעיר ונערכה בהצלחה לקלוט ולהפעיל את מסגרת החינוך הבלתי פורמלית של הקיץ. אלפי ילדים וילדות נהנו מפעילויות מעשירות ומהנות במהלך חודש יולי, ואני מאחל חופשה נעימה לילדים שסיימו את הקייטנות ומבקש להודות לממלא מקום מנכ"ל הרשת, צביקה מדהלה, למנהלות ולצוותים המסורים על הדרך, ההשקעה והתוצאה המוצלחת".

אריאלה חבר, מנהלת אגף צהרונים: "התוכנית שנכתבה לקייטנות הקיץ בגני הילדים הייתה עשירה בתכנים ובהפעלות תואמות גיל. הוכחה להצלחת התוכנית היא כמות המכתבים העצומה שקיבלתי כמנהלת אגף מהורים שהיו שבעי רצון מפעילות הקייטנה, מהעבודות שהילדים חזרו איתם, מהמופעים ומהתוכן המעניין. ובכך אני רוצה להודות לצוותים שעשו עבודה רצינית ואחראית לאורך על התקופה".

אירית נאור, רכזת פדגוגית, ציינה: "צוות הצהרונים פעל בהתאם לחוברת הדרכה פדגוגית, תוכנית פעילות מפורטת, כלים ורעיונות שהועברו בסדנת הכנה לקיץ, הכוללת טיפים יצירתיים ליישום מיטבי של תוכנית הקייטנה. דגש הושם על הדרכת הצוות, הנגשת תכני הקייטנה ומשמעותם החינוכית עבור הילדים ומתן אפשרויות רבות לבחירה, כך שכל מובילה בקייטנה תמצא את הדרך הייחודית שלה להתחבר ולחבר את הילדים לאומן שבהם. מהות התהליך הוא ליצור לילדים מגוון הזדמנויות אישיות וקבוצתיות ולהתמלא ביחד בחדוות האומנות והביטוי האישי".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר