עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

פרסום ראשון: מנהלת מחלקת הגיל הרך באגף החינוך בעיריית רחובות, מזל דהן, תישאר בתפקידה

על אף שגורמים אחדים במערך החינוך בעיריית רחובות ביקשו לרענן את השורות במחלקת הגיל הרך, בכירים בעירייה לא מצאו דופי בתפקודה של מנהלת המחלקה מזל דהן, ונקבע כי היא תישאר בתפקידה

פורסם בתאריך: 5.8.19 15:04

-->

מנהלת מחלקת הגיל הרך באגף החינוך בעיריית רחובות, מזל דהן, תישאר בתפקידה. כך נקבע השבוע בתום בחינה והערכה של עבודתה על ידי בכירים בעיריית רחובות הקשורים בנושא החינוך.

בחינת מעמדה של דהן הגיעה בעקבות רצון של גורמים אחדים במערך החינוך לסיים את ההתקשרות מולה בשל חילוקי דעות, אלא שבכירי העירייה לא מצאו כל עילה להיענות לבקשה ובחרו להשאירה בתפקידה.

דהן, כבת 60, נכנסה לתפקיד בחודש פברואר 2017 לאחר שהחליפה את קודמתה בתפקיד ד"ר אסתר הנדלר. דהן בוגרת תואר ראשון במדעי החברה, סוציולוגיה ויחסים בינלאומיים מטעם האוניברסיטה העברית, מוסמכת MA לגיל הרך מטעם בית הספר לחינוך של האוניברסיטה העברית, בעלת תעודת הוראה ובנוסף השלימה הכשרה בניהול מערכות גיל רך ברשויות מטעם מכללת לוינסקי.

לתפקיד ברחובות הגיעה עם ניסיון ארוך שנים כמנהלת המחלקה לגיל הרך בעיריית בית שמש, מנהלת הגיל הרך ברשת המתנ"סים בית שמש, מרכזת ומנחה בקורסי מטפלות, ניהול מעון עירוני, מדריכה ומנחת הורים בתוכנית 'פסיעות ראשונות' מטעם משרד החינוך, רכזת תכנית הט"ף של המכון לחקר הטיפוח בחינוך של האוניברסיטה העברית, ועוד.

גורם המעורה בפרטים אמר ל"ערים": "דהן נלחמה על השארתה בתפקיד והשבוע היא הצליחה להבטיח זאת. עובדי אגף הגיל הרך מברכים על כך ומקווים שאי הנעימות שנוצרה לא תשפיע על תפקוד האגף, אלא רק ייגרם שינוי חיובי".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר