רחל בן יצחק
רחל בן יצחק

רחל בן יצחק מונתה כמנהלת המחלקה לחינוך על יסודי בעיריית רחובות

רחל בן יצחק, בוגרת תואר שני בלימודי משפט, שכיהנה בחודשים האחרונים כממלאת מקום מנהל המחלקה לחינוך על יסודי באגף החינוך בעיריית רחובות, קיבלה את המינוי הקבוע בתום מכרז. בן יצחק: "אפעל על מנת לשמר ואף לשפר את ההישגים המצוינים של בתי הספר"

פורסם בתאריך: 5.8.19 08:54

-->

בראש מחלקת החינוך העל יסודי ברחובות, האמונה על הובלת המדיניות העירונית אל מול התיכונים ובתי הספר העל יסודיים בעיר, תעמוד מעתה באופן רשמי רחל בן יצחק, לאחר שנבחרה במכרז לתפקיד.

במהלך חצי השנה האחרונה שימשה בן יצחק כממלאת מקום מנהל המחלקה שעזב. במהלך התקופה היא טיפלה בכל תפקידי המחלקה הכוללים רישום לחטיבת הביניים, ועדות התמדה, ועדות השמה, טיפול במעברי תלמידים, קידום יוזמות ועוד.

בן יצחק מחזיקה בתעודת הוראה עם התמחות בחינוך המיוחד, והיא בוגרת תואר ראשון בקרימינולוגיה מאוניברסיטת בר אילן, ותואר שני לימודי משפט מאוניברסיטת בר אילן. לבן יצחק ניסיון עשיר בעבודה בתחום החינוך בכלל, והיכרות עם חינוך בני הנוער בפרט. בעבר שימשה כעובדת נוער וצעירים, קבסי"ת, מורה ורכזת, ובתפקידה האחרון ניהלה את בית ספר לנוער בסיכון "מפתן" בעיר. כמו כן עסקה בניהול פרויקטים חינוכיים שונים, ניהלה את פרויקט "הדרך החדשה" מטעם הרשות ועוד. היא בעלת הכשרה כמאמנת אישית, מנחת קבוצות ויועצת ארגונית.

בן יצחק: "אני מודה על האמון שניתן בי ושמחה על הזכות לנהל את השותפות עם התיכונים וחטיבות הביניים בעיר מטעם עיריית רחובות. אפעל על מנת לשמר ואף לשפר את ההישגים המצוינים של בתי הספר כפי שבאו לידי ביטוי בתמונה החינוכית האחרונה".

בעירייה מוסרים כי "אגף החינוך בכלל, והמחלקה בפרט, מובילים תפיסה המבוססת על שיתופי פעולה נרחבים עם מנהלי בתי הספר ופיקוח משרד החינוך. כל זאת תוך הובלת תהליכים והטמעתם, מתן מעטפת בכל התחומים לבתי הספר, ויצירת תפיסה חינוכית ייחודית לכל אחד".

בימים אלו נערכים במחלקה לפתיחת שנת הלימודים בבתי הספר העל יסודיים בעיר, לרבות הכנת המערכת לקראת הרישום לכיתות ז' לשנת הלימודים תשפ"א, הובלת פרויקטים ייחודיים הנותנים מענה לצרכים לימודיים, תוכניות לפיתוח חוסן בקרב התלמידים, ותמיכה בצוותים החינוכיים בבתי הספר.

זהר בלום, ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "בימים אלה אנו נערכים לפתיחת שנת הלימודים וישנה חשיבות גדולה למינוי של רחל בן יצחק דווקא בעיתוי הזה. אנו מאחלים לה בהצלחה רבה ונעניק לה את כל הכלים לבצע את תפקידה על הצד הטוב ביותר".

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך בעיריית רחובות: "אני מברכת את רחל על מינויה הקבוע. כממלאת מקום רחל יצרה קשרי עבודה מצוינים עם מנהלי ומנהלות בתי הספר וקידמה נושאים רבים. אני בטוחה בהצלחתה ומאחלת לה עשייה פורייה ומספקת".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר