עו"ד קארין ברגינסקי
עו"ד קארין ברגינסקי

אושרה ההצעה לסדר של עו"ד קארין ברגינסקי ליישום חוק התקנת מצלמות במעונות יום ברחובות כבר מספטמבר 2019

הבשורה שהביאה עו"ד ברגינסקי במעמד ישיבת המועצה, ושמעט מאוד אנשים מודעים לה, כולל בעלי המעונות, היא כי ככל שמעונות היום יתקינו את המצלמות בשטחם באופן וולונטרי במהלך השנה הנוכחית, המדינה תתמרץ את המהלך באמצעות סבסוד

פורסם בתאריך: 25.7.19 21:33

-->

אחרי שנים שבהן נלחמה לטובת התקנת מצלמות במעונות יום, הערב (חמישי) הצליחה חברת מועצת רחובות עו"ד קארין ברגינסקי לשכנע את המליאה לקבל את המלצתה ולקרוא לכל בעלי מעונות יום בעיר להתקין מצלמות כבר ב-1.9.2019. מדובר במהלך מוצלח מאוד מבחינתה של ברגינסקי, במיוחד לאור העובדה שהצעתה התקבלה למרות שהיא נמנית על חברי האופוזיציה. במהלך הדיון בנושא ראש העיר רחמים מלול ציין כי מדובר בהצעה ראויה ושהוא בהחלט רואה לנכון להוציא קול קורא לבעלי מעונות היום, ליישם את החוק כבר בשנה הקרובה.

חוק התקנת מצלמות לשם הגנה על פעוטות במעונות יום ייכנס לתוקף ב-1.9.19 ויחול על מסגרות בהן לפחות שבעה פעוטות. במועד זה תחל תקופת הסתגלות של שנה ולאחר תום תקופת ההסתגלות, בספטמבר 2020, תיהפך התקנת המצלמות לחובה, למעט במסגרות הפועלות בבתים פרטיים או במסגרות בהן יותר מ-70% מההורים אינם מסכימים לכך.

הבשורה שהביאה היום עו"ד ברגינסקי במעמד ישיבת המועצה, ושמעט מאוד אנשים מודעים לה, כולל בעלי המעונות, היא כי ככל שמעונות היום יתקינו את המצלמות בשטחם באופן וולונטרי במהלך השנה הנוכחית, המדינה תתמרץ את המהלך באמצעות סבסוד על פי הוראות שיקבע מנכ"ל משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, בהסכמת הממונה על התקציבים באוצר.

ברגינסקי מדגישה כי התקנת מצלמות לא מהווה פתרון מושלם, אך אומרת: "זה בהחלט יגדיל את הסיכוי שהילדים לא ייפגעו, ואם חלילה קרה מעשה נוראי הרי שבזכות המצלמות ניתן יהיה להוכיח את הנעשה. זה עובד לשני כיוונים ואם קרה מקרה שלא התפרש נכון, ניתן יהיה לפתוח מצלמה (כמובן בצו בית משפט) ולראות מה קרה דה פקטו".

ברגינסקי, גם ביקשה לציין באתר העירייה ובעלון מידע אילו גנים התקינו או עתידים להתקין מצלמות בשנה הנוכחית, על מנת שההורים יידעו על כך עוד בטרם ילדיהם ייכנסו לגן.

"יש המון דברים שדורשים שינוי, הכל מתחיל בפיקוח הדוק, השתלמויות, בדיקות, ועוד, אבל התקנת המצלמות זהו צד חשוב ומאד נחוץ", היא מסכמת.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר