פורום החינוך של המגזר החרדי ברחובות
פורום החינוך של המגזר החרדי ברחובות

פורום החינוך של המגזר החרדי ברחובות, בניהולו של ראש העיר רחמים מלול, התכנס לראשונה

החלה העבודה המשותפת של פורום החינוך של המגזר החרדי ברחובות, בניהולו של ראש העיר רחמים מלול. רייזי קירשנשטיין שיזמה את הפורום: "המסר המרכזי הוא ליצור מעטפת שלמה עבור הילד בתחומי החינוך, הרווחה, התרבות והבריאות"

פורסם בתאריך: 24.7.19 09:32

-->

פורום החינוך של המגזר החרדי ברחובות, בניהולו של ראש העיר רחמים מלול, התכנס אתמול (שלישי) לראשונה בלשכת ראש העיר, בנוכחות רחבה של משתתפים מכל זרמי המגזר, נציגי קופות חולים, ונציגים מהעירייה, ביניהם אפרת צוקרמן מנהלת אגף החינוך, אירית שיפריס מנהלת אגף הרווחה, פנחס הומינר מחזיק תיק הכספים, שאול צגהון מחזיק תיק השכונות, ואחרים.

רייזי קירשנשטיין, מנהלת עמותת 'חיוך שלו' שיזמה את הפורום, מסבירה על מטרתו: "המסר המרכזי הוא ליצור מעטפת שלמה עבור הילד בתחומי החינוך, הרווחה, התרבות והבריאות, שצריכים לשלב כוחות בכדי לתת מענה. כשלילד יש קושי מקורו לאו דווקא לימודי ויכול להיות תוצאה של בעיות פרנסה במשפחה, דרך בעיות בריאות של בן משפחה וכלה בהפרעת קשב אישית. המטרה היא שעם הגעת ילד כזה למנהל הוא יוכל להפנותו דרך איש הקשר המתאם לגורמים המתאימים".

עוד בצוות התכנון של הפורום החרדי: הרב שי קזיוף מחזיק תיק החינוך החרדי ונוח"ם (נוער חרדי מנותק), ומיכאל כהן מנהל מחלקת החינוך החרדי.

על האתגר המיוחד בחינוך החרדי אומרת קירשנשטיין: "המגזר מאוד מורכב מאחר שיש בו המון זרמים וקבוצות קטנות שהמענה לכל אחד מהם ייחודי. היום כולנו חברנו למען טובת הילד ובעזרת השם נמשיך מכאן בעבודה המשותפת".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר