שרה אלת בסיור בקייטנת חוויות מסביב לעולם
שרה אלת בסיור בקייטנת חוויות מסביב לעולם

קייטנת "חוויות מסביב לעולם" נבחרה כקייטנה מצטיינת ברמה הארצית

קייטנת "חוויות מסביב לעולם" זכתה בהצטיינות יתרה מטעם מינהל חברה ונוער במחוז מרכז במשרד החינוך. המפקחת הרשותית שרה אלת: ״בכל שנה פעילות הקייטנה קופצת כמה קומות בתוכן חינוכי ייחודי ומגוון"

פורסם בתאריך: 17.7.19 11:06

-->

הבוקר (רביעי) קייטנת חוויות מסביב לעולם בקרית משה, המופעלת בבית הספר ״שביט״ בשכונת רחובות הצעירה, התבשרה על היבחרה לקייטנה מצטיינת בהצטיינות יתרה. זאת בתום הסיור של שרה אלת, המפקחת הרשותית של מינהל חברה ונוער במחוז המרכז במשרד החינוך.

קייטנת המרכז הקהילתי חוויות קרית משה משלבת את "קייטנת החופש הגדול" ל משרד החינוך עם תוכנית קייטנת הקיץ, ויוצרת תמהיל ייחודי ברמה הארצית, אשר מהווה מודל לרצף בין החינוך הפורמאלי לבלתי פורמאלי.

שרה אלת: ״זכות גדולה הייתה לי לבקר בקייטנת חוויות מסביב לעולם בניהולו של גולן ביטון. בכל שנה פעילות הקייטנה קופצת כמה ״קומות״ בתוכן חינוכי ייחודי ומגוון. פגשתי במהלך הסיור ילדים וצוות שמח ומרוצה, הילדים מקיימים הלכה למעשה למידה תוך כדי הנאה וזה המימוש של החזון החינוכי של משרד החינוך. הציון שניתן לקייטנה היא הצטיינות יתרה על מקצועיות, מגוון פעילויות חינוכיות ובעיקר על אהבה ונשמה גדולה.

"אני מביעה את הערכתי הגדולה למפעל הקייטנות בעיר רחובות. בקייטנת חוויות מסביב לעולם כ-600 משתתפים, מספר יוצא דופן בהשוואה לכל מקום בארץ. בקרית משה מדובר במודל מרשים ומאתגר הכולל מגוון פעילויות שמותאמות לשילוב של מגוון אוכלוסיות. הילדים משקפים את מרקם החברה הישראלית, כמו גם הנהגת המרכז והעובדים. על כן מבחינתי מדובר בקייטנה מצטיינת ברמה הארצית".

יו"ר דירקטוריון רשת חוויות, אמיתי כהן: "הרשת עושה מאמצים גדולים לתת מענה לכל מרקם חברתי ייחודי הקיים בעיר ובשכונות, כך שהילדים יוכלו להפיק ערך מוסף חברתי ולימודי. אני שמח ומודה על המשוב החיובי של שרה אלת. זו בהחלט גאווה לעיר רחובות. יישר כח גדול לצוות הקייטנה, נמשיך לעבוד בשיתוף פעולה לרווחת כלל תושבי העיר".

גולן ביטון, מנהל חוויות קרית משה: "השילוב של הון אנושי מהצד הפורמאלי – מורות בתי הספר וסייעות של אגף הגנים בעירייה, לצד הצוות הבלתי פורמאלי של חוויות, יוצר מנגנון איכותי, יצירתי ומחויב לילדים, כאשר הבונוס הגדול והמרגש הוא לקבל את הבשורה שזכינו בהצטיינות יתרה. זה המקום להודות לצוות הנפלא של הקייטנה, החל מהמדריכים הצעירים ועד אחרון המנהלים, וכמובן להורים היקרים שנותנים בנו את האמון להוביל את קייטנת הקיץ למאות הילדים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר