קייטנות 2019 ברשת חוויות
קייטנות 2019 ברשת חוויות

קייטנות רשת חוויות נפתחו עם 4,970 ילדים בשני המחזורים

רשת חוויות פתחה הבוקר (שני) את המחזור הראשון של הקייטנות במרכזים הקהילתיים ובגני הילדים עם למעלה מ-3,740 משתתפים

פורסם בתאריך: 1.7.19 15:54

-->

בגני הילדים ברחובות החלו הבוקר את הקייטנות כ-2,910 ילדים בגילאי 3-6, במסגרת צהרוני רשת חוויות. בחודש אוגוסט יחלו את הקייטנה כ-700 ילדים. במרכזים הקהילתיים שוויץ רחובות החדשה ושוויץ המדע נפתחו קייטנות במגוון תחומים ונושאים, המיועדות לגילאי בתי הספר היסודי, חלקם מכיתות א' וחלקם מכיתות בוגרות יותר, כגון קייטנת מיינקראפט, קייטנת הישרדות, מולקולה, סדנאות מחול, מחנה של התעמלות אומנותית, קפוארה ועוד. מחזור שני של קייטנות במרכזים ייפתח ב- 22.7.

במרכז הקהילתי אושיות החלה קייטנה של בית הספר של החופש הגדול ובשכונת גבירול וההולנדית ייהנו הילדים ממחנאות וסדנאות בחוגים. במרכז קהילתי נווה יהודה החלה הבוקר קייטנת art camp קייטנת אמניות.
בשכונת רחובות הצעירה וקרית משה נפתחה קייטנה לעולים לכיתה א' ועד ו' עם מגוון פעילויות. הילדים יצאו להרפתקה עם מגוון פעילויות, ביניהם ימי בריכה בקאנטרי וייסגל, סיור במכון דוידסון לחינוך מדעי במכון ויצמן, יום קרקס הכולל מופע ג'אגלינג, נסיעה לסופרלנד לילדי ג'-ו', טיול בטעם של פעם באתר הפרדסנות, יום נינג'ה ישראל ועוד מגוון רחב של פעילויות, הופעות ותכנים מרתקים.

ראש העיר רחמים מלול: "רשת חוויות מעניקה פתרון כולל לילדי רחובות: מסגרות חינוך בלתי פורמליות, צהרונים ובקיץ מנהלת את קייטנות הקיץ בצהרונים ובמרכזים הקהילתיים. אני מברך על ההיצע והפעילות האיכותית שהרשת מקיימת ומאחל קיץ נעים, מהנה ובטוח לילדים, להורים ולעובדי מערך הקייטנות".

יו"ר רשת חוויות אמיתי כהן: "רשת חוויות נערכה עם צוותים מקצועיים להפעלת קייטנות הקיץ על מנת להבטיח שהות נעימה ועשירה בתוכן איכותי. מדי שנה נבחר נושא מרכזי לקייטנות והשנה אנו עוסקים בתחום האמנותיות, מה שיאפשר לכל אחד ואחת לפתח את התחביבים שלו באופן אישי ולהנות מהעיסוק ביצירה. אני מאחל לכל הילדים הנפלאים ולצוותי רשת חוויות קיץ נעים והמשך חופשה מהנה".

צביקה מדהלה, ממלא מקום מנכ"ל הרשת: "צוותי הגנים עברו הכשרה, ימי הערכות והדרכות בטיחות ומוכנים עם מגוון תכנים. הקייטנות בגני הילדים השנה יתקיימו בסימן 'קיץ של אומניות' והילדים ילמדו על אמנים מפורסמים, ייחשפו לסוגי אמנות ויצירות, ייהנו ממופע אינטראקטיבי, חוגים מעולם התיאטרון והמוסיקה ויצפו בהצגה מעולם הציורים. אני מאחל לכולם חופשה מהנה ובטוחה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר