צוות בית הספר דה שליט מקבל את הפרס
צוות בית הספר דה שליט מקבל את הפרס

רחובות ממשיכה להוביל בחינוך: פרסי מצוינות הוענקו לבתי הספר דה שליט ולוטם

קרית החינוך דה שליט ובית הספר לוטם לחינוך מיוחד קיבלו ממשרד החינוך את פרס החינוך המחוזי. ראש העיר רחמים מלול: ״הזכייה היא אינדיקציה נוספת לעובדה כי מערכת החינוך העירונית היא בין הטובות בישראל״

פורסם בתאריך: 19.6.19 09:12

-->

שני בתי ספר מרחובות – קרית החינוך דה שליט ובית הספר לוטם לחינוך מיוחד – זכו אתמול (שלישי) בפרס חינוך מחוזי על איכות ומצוינות בחינוך, בטקס חגיגי שנערך במרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל. את הפרסים העניקה מנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך, עמליה חיימוביץ', במעמד ראש העיר רחמים מלול, ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום, ומנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן.

בית הספר לוטם, בניהולה של תמר פרידמן, הוקם בשנת 1990 ובו 105 תלמידים. מתוך נימוקי ועדת הפרס: ״לצד העשייה הפדגוגית, המבוססת על תוכניות משרד החינוך, ניכרת יצירתיות הן בדרכי ההוראה והן בדרכי ההערכה המותאמות לכל לומד באופן אישי ועל פי רמת תפקודו. בבית הספר פותח מנגנון פסיכו-פדגוגי המאפשר חיבור בין התלמידים, צוות ההוראה והקהילה. בית הספר רואה עצמו כסוכן חיברות שתפקידו לשלב את תלמידיו בחברה, ומאמין בתפקידו לפתוח רגשי, חברתי וערכי של התלמידים".

צוות בית הספר לוטם מקבל את הפרס

צוות בית הספר לוטם מקבל את הפרס

 

קרית החינוך ע״ש דה שליט, בניהולו של אבי קיש, הוקמה בשנת 1935 ובה כ-1,400 תלמידים. מתוך נימוקי ועדת הפרס: ״הצוות החינוכי מטמיע תהליכי למידה משמעותית והפך מבית לימוד לבית חינוך. ככזה מושם בו דגש על ראיית התלמיד כאדם על כלל מורכבותו ובכל הממדים. בבית הספר קיימות סביבות למידה חדשניות ומתקדמות, מתוך תפיסה כי הליך הלמידה הוא אישי ובינאישי. בית הספר נותן מענה לימודי לכל תלמידיו ולפיכך קיימות בבית הספר מסגרות לימוד ומגמות מגוונות, הן לתלמידים מתקשים והן לתלמידים מצטיינים. בית הספר פועל לטיפוח אקלים מיטבי ע״י הכנסת תוכניות שמטרתן פיצוח הלומד לבוגר שיהיה אזרח מעורב ואכפתי״.

צוות בית הספר דה שליט מקבל את הפרס

צוות בית הספר דה שליט מקבל את הפרס

ראש העיר רחמים מלול: ״אנו גאים בעשייה החינוכית והערכית בעיר רחובות. הזכייה בשני פרסי החינוך השנה היא אינדיקציה נוספת לעובדה כי מערכת החינוך העירונית היא בין הטובות בישראל״.

ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: ״הזכייה היא שיא של עשייה יומיומית ותמיכה וליווי צמודים של העירייה לבתי הספר הזוכים ולכל אחד ממוסדות החינוך בעיר. ברכות לצוותים הזוכים ולתלמידים, נמשיך לעשות הכל כדי לשמור על הרמה הגבוהה של החינוך ברחובות".

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך בעיריית רחובות: ״הזכייה היא אות של כבוד לפעילות העירייה בתחום החינוכי. אנו עובדים כל העת מול בתי הספר ואיתם כדי להעניק להם את התשתית הפדגוגית והפיזית הטובה ביותר עבור התלמידים, והיום אנו רואים את התוצאות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר