פסטיבל "ילדות בראי הקולנוע" ברחובות
פסטיבל "ילדות בראי הקולנוע" ברחובות

51 סרטים הוצגו בפסטיבל "ילדות בראי הקולנוע" ברחובות, שהינו הגדול ביותר בישראל

בפסטיבל סרטי ילדות ה-9 ברחובות הוצגו 51 סרטים שהופקו במסגרת התוכנית העירונית של המחלקה לחינוך יסודי ותוכנית קרן קרב "ילדות בראי הקולנוע". סרטי התלמידים יועלו ליוטיוב ביום ראשון בשבוע הבא

פורסם בתאריך: 16.6.19 15:44

-->

במסגרת פרויקט עירוני של לימודי קולנוע בקרב תלמידי בתי הספר היסודיים ברחובות, עבדו תלמידי כיתות ה' בחודשים האחרונים על הפקת סרטים לאירוע השיא: "פסטיבל סרטי ילדות רחובות". מדובר בפסטיבל הגדול ביותר מסוגו בישראל, שכן מעולם לא הוקרן מספר רב יותר של סרטים בפרויקט כגון זה ברשויות מקומיות אחרות בארץ.

האירוע נערך ביום שישי באולמות הקולנוע הוט סינמה בקניון רחובות. במסגרתו הציגו התלמידים בפני ההורים את הסרטים שהופקו ובוימו על ידם. 51 הסרטים הוקרנו בארבעה מחזורי הקרנה שבהם שולבו קטעי הנחיה וקישור.

פסטיבל "ילדות בראי הקולנוע" ברחובות

פסטיבל "ילדות בראי הקולנוע" ברחובות

 

מטרת הפרויקט להציג את תוצרי התלמידים בתוכניות קולנוע במסגרת קרב, לחשוף ולשתף את ההורים בתוצרי למידת התלמידים, ליצור מפגש יישובי של בתי הספר היסודיים, לעודד את התלמידים לביטוי באמצעות הקולנוע ומיומנויות הבמה ולהעניק פרסום ומתן פומבי לעבודות התלמידים.

הפרויקט, שזוהי שנתו התשיעית, הוא פרויקט מיוחד של המחלקה לחינוך יסודי בעיריית רחובות ותכנית קרב, בהובלת תכנית "אפיקי תקשורת". את תהליך הבחירה וההחלטה על הפרויקט הוביל ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום, אשר יזם את הקמתה ושילובה בהצלחה של תכנית קרב במערכת החינוך ברחובות.

בלום: "אני מברך את תלמידי כיתות ה' מ-20 בתי ספר יסודיים בעיר על התוצרים הנפלאים בתחום הקולנוע. משנה לשנה התלמידות והתלמידים מגדילים את כמות הסרטים אותם הם מפיקים ומביימים, והשנה הגיעו עם מספר שיא של סרטים. זו גאווה מקומית".

מנהלת המחלקה לחינוך יסודי, שרה והב: "הפסטיבל של תלמידי רחובות הוא הגדול ביותר בארץ השנה, עם מעל ל-50 סרטים של כ-1,600 תלמידות ותלמידים. משנה לשנה התלמידים כותבים ברמה מאד גבוהה עד כדי כך שהסרטים משמשים את מערכת החינוך בכל הארץ לעבודה מעשית עם התלמידים בנושאים מגוונים, ביניהם: חרם על ילדים, מערכת יחסים בין הילדים, קבלת האחר, ועוד. אני מברכת את התלמידות והתלמידים שלהם הייתה זו שנה אינטנסיבית מלאת עשייה ולמידה ובנוסף את צוות בתי הספר שלמד לתעד אירועים בכתבות ייעודיות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר