פרויקט אמץ אתר
פרויקט אמץ אתר

רחמים מלול: "שימור אתרים הפך לחזון של העיר רחובות"

ביום שישי התקיים ברחובות פרויקט "אמץ אתר" בהשתתפות מאות תלמידים. ראש העיר רחמים מלול: "ההיסטוריה תספר על 1,500 תלמידים אשר מסתובבים ב-15 אתרים ולומדים דרך הרגליים את עברה של העיר רחובות"

פורסם בתאריך: 2.6.19 11:27

-->

ביום שישי התקיים ברחובות פרויקט "אמץ אתר", במסגרתו נערכו סיורים באתרי מורשת בעיר בהשתתפות בני נוער רבים ובהדרכת תלמידים מכיתות ח' שאימצו אתר בעל משמעות היסטורית במושבה, למדו את סיפורו והכינו ערכת הדרכה.

בין האתרים בהם נערך הפרויקט: בית דונדיקוב, בית יוספזון, בית חביבי, בית הספר סמילנסקי, בית הכנסת הגדול, בית האסמים, הבאר ברחוב מנוחה ונחלה, בית סלוצקין, ארמון הנשיא במכון ויצמן למדע, אתר היקב, הגן הראשון, בית העם, בית בתיה מקוב, בית איזנברג, גן צמחי התנ"ך והמושבה, בית זלצר, תלמוד תורה.

ראש העיר רחמים מלול: "זו השנה העשירית של הפרויקט ואין דומה לו בארץ. שימור אתרים הפך לחזון של העיר רחובות, אשר מתחדשת בשחזור ההיסטוריה שלה ואתם חיילים בשרשרת הדורות. ההיסטוריה תספר על 1,500 תלמידים אשר מסתובבים ב-15 אתרים ולומדים דרך הרגליים את עברה של העיר רחובות. תודה לכל השותפים".

פרויקט אמץ אתר

פרויקט אמץ אתר

 

ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "'אמץ אתר' הוא פרויקט מבורך המתקיים מדי שנה עם תלמידי כיתות ח' ברחבי העיר, להרחבת הידע והאופקים של הדור הצעיר בהיסטוריה המקומית".

מנהלת אגף החינוך, אפרת צוקרמן: "היה תענוג לראות את הילדים בשישי האחרון גומעים את הידע הזה מפיהם של ילדים אחרים. בעידן בו הילדים לרוב במסכים, בפרויקט זה ישנו שילוב של טכנולוגיה והיסטוריה, ומדובר בפרויקט מבורך".

עדי אברמסון, רכזת התוכנית והשתלמות המורים: "היה מרגש לראות את בני הנוער שעברו תהליך של למידה ומחקר מעבירים את הידע שלהם הלאה אל בני הנוער האחרים בעיר. מדובר בפרויקט חשוב ומיוחד המחבר את תלמידי העיר למורשת הענפה של רחובות ואני שמחה מאוד על שיתוף הפעולה הפורה הזה".

פרויקט אמץ אתר הוא חלק מפרויקט שימור אתרי מורשת ארצי המתקיים מדי שנה. הפרויקט משותף לעיריית רחובות, המועצה לשימור אתרי מורשת ישראל, עמותת ש.מ.ר, בית יד לבנים ומשרד החינוך.

פרויקט אמץ אתר

פרויקט אמץ אתר


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר