חגיגה בר ובת מצווה עירונית
חגיגה בר ובת מצווה עירונית

מרגש: צפו בחגיגת בר/ת המצווה העירונית של ילדי רחובות בירושלים

1,600 תלמידי כיתות ז' מרחובות חגגו בירושלים בר מצווה, ביקרו באתרי מורשת ובכותל, וסיימו את היום בטקס מרגש בפארק ענבה במודיעין

פורסם בתאריך: 22.5.19 12:08

-->

אתמול (שלישי) נערכה חגיגה עירונית לכל בני ובנות המצווה מרחובות, כ-1,600 תלמידי שכבת ז' מכל העיר שביקרו בכמה אתרי מורשת בירושלים. באירוע השתתפו תלמידי החינוך הממלכתי והממלכתי-דתי. הם החלו את היום בסיורים ברחבי עיר הקודש וביקרו באתרים המספרים את מורשת העם היהודי לדורותיו: הרובע היהודי, מנהרות הכותל, עיר דוד, שרשרת הדורות, טיילו על החומות והגיעו להטמין פתק בכותל המערבי. לאחר מכן הם הגיעו לסיור בפארק מיני ישראל. בסופו של היום התכנסו התלמידים יחד עם הצוותים החינוכיים בפארק ענבה במודיעין, לטקס גדול ומרגש. שם בירכו אותם ראש העיר רחמים מלול וממלא מקומו מחזיק תיק החינוך זוהר בלום. בהמשך צפו התלמידים במופע של בימת הנוער העירונית.

תלמידי רחובות בטיול על חומות ירושלים

 

היום כולו נערך בהפקתה של החברה העירונית רחובות לתרבות, נופש וספורט, ובטקס הסיכום נכחו גם מנכ"ל העירייה דורון מילברג, ממלא מקום מנכ"ל החברה העירונית איציק עובדיה, ובכירי אגף החינוך בעירייה.

ראש העיר מלול שוחח עם הילדים על משמעות גיל המצוות וכניסתם לעולם המבוגרים: "ייסדנו ברחובות מסורת ברוכה של שליחות המחברת את הילדים לזהותם הישראלית ולמסורת היהודית. אתם התלמידים, הדור הבא שלנו. בזכות הצוותים החינוכיים וההורים, אין לי ספק שתהיו דור ערכי שמכיר ומכבד את זהותו ואת מורשתו".

רחמים מלול נואם במהלך חגיגת בר ובת המצווה העירונית

זוהר בלום: "אנו גאים לקיים את האירוע הזה במשך עשור, הכולל טיול במקומות הקדושים ומסתיים במיני ישראל שנותן מבט על כל ישראל. רחובות היא העיר היחידה שחוגגת לכלל התלמידים בעיר את בר ובת המצווה".

זהר בלום ותלמידים בכותל המערבי

 

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך בעיריית רחובות: "אנו גאים בפרויקט יוצא הדופן הזה, שבו כל כך הרבה תלמידים חוגגים ביחד בפעילות ערכית ומשמעותית אשר מחברת אותם למורשת היהודית ולזהותם הישראלית".

חגיגה בר ובת מצווה עירונית

חגיגה בר ובת מצווה עירונית


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר