סדנת פוטו-תרפיה
סדנת פוטו-תרפיה

נערות מרחובות עבדו סדנה לתרפיה באמצעות צילום

העצמת נערות בעירונוער: סדנת פוטו-תרפיה בבית הספר למנהיגות נוער. חבר המועצה אסף אל-בר, מחזיק תיק נוער וצעירים: "מחלקת הנוער של עיריית רחובות מציעה לנוער ברחובות מגוון רחב של אפשרויות לתהליכים של העצמה, התפתחות אישית ומנהיגות"

פורסם בתאריך: 12.5.19 08:15

-->

קבוצת הנערות אשר פועלת במסגרת בית הספר למנהיגות נוער בעירונוער, באגף החינוך בעיריית רחובות, עברה בימים אלה סדנת פוטו-תרפיה בסימן דיוקן עצמי. מדובר בתרפיה באמצעות שימוש במדיה ובצילום ככלי לביצוע התהליך. במהלך הסדנא קיבלו הנערות כלים יצירתיים להתבוננות עצמית באמצעות צילום. מדובר בתהליך מעצים שמגביר את תחושת השייכות, המודעות העצמית ומפתח כישורים חברתיים.

קבוצת הנערות פועלת במשך כל השנה ועוסקת במגוון רחב של נושאים אשר קשורים לגיל ההתבגרות ולהעצמה ומנהיגות בכלל. הקבוצה פועלת זו השנה השישית בעירונוער בהצלחה רבה, בהדרכתה של גלית גידו.

הנערות המשתתפות בסדנת הפוטו-תרפיה

 

חבר המועצה אסף אל-בר, מחזיק תיק נוער וצעירים: "מחלקת הנוער של עיריית רחובות מציעה לנוער ברחובות מגוון רחב של אפשרויות לתהליכים של העצמה, התפתחות אישית ומנהיגות. תכנית הפוטו-תרפיה היא דוגמה ליצירתיות ולמגוון הזה. אני מבקש להודות לגלית גידו שמובילה את הקבוצה ולכל העושים במלאכה בעירונוער".

אבי יוספי, מנהל מחלקת הנוער באגף החינוך: "קבוצת הבנות הינה מודל לחיקוי ברמה הארצית. רשויות אחרות בארץ פונות ומגיעות לכאן כדי ללמוד כיצד עושים זאת נכון. יישר כוח לעוסקים במלאכה".

סדנת פוטו-תרפיה

סדנת פוטו-תרפיה


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר