זהר בלום קובע מזוזה במבנה החדש של קציר א'
זהר בלום קובע מזוזה במבנה החדש של קציר א'

תלמידי קציר א' עברו למשכנם החדש

בטקס קביעת מזוזה למבנה החדש שישמש את תלמידי קציר א' ברחובות, ציינה המנהלת מרסל שמואלי: "המבנה היפה מצויד בטכנולוגיית המאה ה-21 ויאפשר הטמעת מיומנויות הנדרשות למאה ה-21"

פורסם בתאריך: 3.4.19 14:29

-->

השבוע תלמידי חטיבת קציר א' ברחובות עברו למשכנם החדש והמרווח, לאחר טקס מרגש לקביעת המזוזה שבו נכחו סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום, מנהלת המחלקה לחינוך על יסודי רחל בן יפרח, מנהלת אגף שחר יעל סלע, מנהלת קרית החינוך קציר, מנהלת חטיבה ב' ומנהלת אשכול הפיס.

את הטקס פתחה מנהלת חטיבת הביניים מרסל שמואלי, שאמרה: "יום כניסתנו למשכננו החדש הינו יום של חג עבורי. זהו מעמד מרגש ומיוחד הטומן בחובו ציפיות, תקוות, משאלות וחלומות אשר יתורגמו לעשייה חינוכית מפעימת לב. המבנה היפה והמצויד בטכנולוגיית המאה ה-21 ישרה את האווירה המתאימה ויאפשר הטמעת מיומנויות הנדרשות למאה ה-21".

שמואלי הודתה לזהר בלום ואמרה: "בלעדיו כל התהליך לא היה מתאפשר. הוא אשר תמך, פעל ועשה את המיטב למען המעבר למבנה החדש. זהר הוא 'מגשים החלומות' של מערכת החינוך בעיר, בשיתוף עם רחמים מלול ראש העיר. שניהם פועלים בהתמדה ובמסירות לביסוס מערכת חינוכית בעיר".

מרסל שמואלי

בלום עצמו, שהתכבד בקביעת המזוזה, בירך את התלמידים ואת הצוות החינוכי וציין את שיתופי הפעולה בין הנהלת בית הספר, ועד ההורים והרשות המקומית. בלום ציין כי החטיבה ידועה בעשייתה החינוכית המשמעותית ובעלת הישגים מרשימים, ואיחל כי החטיבה תמשיך בעשייתה זו וביציקת תוכן ערכי ומשמעותי בשימוש מושכל במבנה המשוכלל".

בימים אלו כבר מתחילה העבודה על בניית המבנה הנוסף שישמש את תלמידי בית הספר.

זהר בלום קובע מזוזה במבנה החדש של קציר א'

זהר בלום קובע מזוזה במבנה החדש של קציר א'

 

זהר בלום


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר