חנוכת המבנה החדש של שח"ר, ביקור סדיר וההיסעים בחינוך
חנוכת המבנה החדש של שח"ר, ביקור סדיר וההיסעים בחינוך

נחנך משכנם החדש של מחלקות שח"ר, ביקור סדיר וההיסעים בחינוך בעיריית רחובות

מחלקת שח"ר (שרותי חינוך ורווחה) – ביקור סדיר ומחלקת היסעים בחינוך עברו למשכנם בבניין חדש של עיריית רחובות ברחוב טלר, וחגגו את המעבר בטקס חגיגי

פורסם בתאריך: 26.3.19 09:27

-->

ביום ראשון השבוע נערך טקס חנוכת משכנם החדש של מחלקות שח"ר – ביקור סדיר וההיסעים בחינוך, ברחוב טלר 9 ב'. הטקס נערך במעמד ראש העיר רחמים מלול וממלא מקומו, מחזיק תיק החינוך זהר בלום, אשר גזרו את הסרט. ראש העיר אף קבע במקום מזוזה.

האירוע נפתח לצלילי מוזיקת רקע עליה הופקד נער שמשתתף בפרויקט "חיות במה", אחד הפרויקטים המשותפים למחלקת שח"ר ותכנית 360, המתקיים במרכז הנוער הישובי. מנהל מרכז הנוער הישובי, אורי שר, סיפר על הפרויקט והנער הרחיב לגבי העניין והתרומה עבורו. בהמשך הוקרן הסרטון "הדרך לבית הספר" ונציגיהם של האורחים ברכו את דיירי המבנה החדש.

רחמים מלול: "במסגרת העבודה במחלקות הללו יש צורך במידה רבה של ערכיות, רגישות, מסירות, סבלנות וטיפול אישי. הודות לכל אלה אחוז הנשירה בעיר שואף לאפס".

רחמים מלול

 

זהר בלום: "הקב"סים (קציני הביקור הסדיר) ועובדי ההיסעים באגף החינוך עושים את עבודתם יום יום בצניעות ומאחורי הקלעים, ומסייעים במקצועיות ורגישות רבה למשפחות רבות שחוות סיטואציות מורכבות עם ילדיהן".

מנכ"ל העירייה דורון מילברג: "כאשר לחוק מתווספת 'נשמה יתרה' זו הדרך הנכונה בה ניתן לסייע לאוכלוסייה המורכבת, המגיעה לפתחם של קציני הביקור הסדיר ועובדי מחלקת ההיסעים".

יו"ר ועד עובדי העירייה, רמי מדהלה: "אני מאחל הצלחה לעובדים המסורים ומבטיח להיות לעזר לכל דבר ועניין גם במשכנם החדש".

מנהלת המחלקה לחינוך על יסודי באגף החינוך, רחל בן יצחק, ברכה בשמה של מנהלת האגף, אפרת צוקרמן. יעל סלע, מנהלת מחלקת שרותי חינוך ורווחה וביקור סדיר, תיארה את עבודת קציני הביקור הסדיר המאתרים תלמידים בסיכון לנשירה ופועלים ליצירת מענים מתאימים עבורם, תוך 'תפירת חליפה אישית' כאשר שאיפתם היא להגיע לאכיפת חוק לימוד חובה רק במקרים קיצוניים. בנוסף תיארה את עבודת המחלקה בפיתוח ובשותפות פרויקטים מגוונים, המסייעים להעצים את התלמידים ולפתח תחושת השתייכות ולחזור ללמידה סדירה.

חנוכת המבנה החדש של שח"ר, ביקור סדיר וההיסעים בחינוך

 

הקהל התרגש לשמע דברים שנשאה אמו של תלמיד שהודתה לקב"סית שנתנה לה כוחות וסייעה לבנה להשתלב בבית ספר תיכון לאחר שנתיים בהן היה מנותק ממסגרת חינוכית בעיר אחרת. בנוסף סיפר תלמיד תיכון "עתיד חדש" בעיר, על תלאותיו במסגרות חינוכיות שונות מהן נשר עד שהגיע לקב"סית ברחובות שנלחמה עליו וכיוונה אותו לתיכון בו הצליח להשתלב ולהגיע לציונים שלא יורדים מ-90.

רועי חרש, מנהל קידום נוער והיל"ה בעיר, הודה לקב"סים על העבודה בשיתופי פעולה אפקטיביים ביותר למען התלמידים שמיצו את כל המסגרות החינוכיות הקודמות.

אילת ורד-יוסף, מנהלת עתיד חדש רחובות, סיפרה על הקשר הטבעי עם מחלקת שח"ר וקציני הביקור הסדיר ועל שתופי הפעולה המסייעים לתלמידים להצליח לאחר שנים רבות בהם ידעו כישלונות.

האורחים הוזמנו לסיור במבנה ונהנו מכיבוד אותו הכינו תלמידי מגמת הקונדיטוריה של בית הספר "עתיד חדש".

הבניין ברחוב טלר נבנה באמצעות המחלקה לבנייה ציבורית במנהל ההנדסה, על ידי ה.ל.ר – החברה לפיתוח רחובות. העלות הכוללת של המבנה עומדת על כ-5.5 מיליון שקל והוא מתפרש על כ-750 מ"ר, מתוכם 128 מ"ר עבור גן ילדים ו-622 מ"ר עבור מרכז הגישור העירוני ומחלקות אגף החינוך – היסעים ושח"ר (שירותי חינוך ורווחה).


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר