ניקיון יסודי של אזור דרך בגין
ניקיון יסודי של אזור דרך בגין

מעצבים ניקיון": בתי הספר ברחובות ישתתפו בתחרות סלוגנים עירונית לשמירה על חזות העיר

בתי הספר ברחובות ישתתפו בתחרות סלוגנים בנושא ניקיון העיר ושמירה על חזות העיר, כחלק מפעילות העירייה להעלאת המודעות לנושא. שלושת הסלוגנים שיזכו במקומות הראשונים יעוצבו ויפורסמו באופן קבוע על צי משאיות האשפה בשירות עיריית רחובות ובשלטי חוצות ברחבי העיר

פורסם בתאריך: 4.3.19 15:47

-->

תלמידי רחובות "מעצבים ניקיון". עיריית רחובות, באמצעות אגף חזות העיר ואגף החינוך והנוער, עורכת תחרות עירונית בקרב כלל תלמידי בתי הספר היסודיים והעל יסודיים, כחלק מתהליכי הסברה חינוכית להעלאת המודעות על חשיבות השמירה על הניקיון והסביבה. התחרות תיערך בקרב תלמידי 55 בתי ספר בעיר, ובמסגרתה התלמידים יבחרו ויכינו סלוגן בנושאי חזות העיר וחשיבות השמירה על הניקיון. מתוך כלל ההצעות שיוגשו לעירייה, ייבחרו 10 סלוגנים מובילים על ידי ועדת שיפוט עירונית, שחבריה יורכבו מנבחרי ונציגי ציבור ומנהלים מקצועיים רלוונטיים בעירייה. 10 הסלוגנים הסופיים ישתתפו בגמר התחרות בעמוד הפייסבוק העירוני, שיעמיד לבחירת התושבים את הסלוגנים הזוכים.

שלושת הסלוגנים שיזכו במירב ההצבעות של חברי הוועדה, ובשקלול בחירת התושבים, יעוצבו בהתאם ויפורסמו באופן קבוע על צי משאיות האשפה בשירות עיריית רחובות. הסלוגן שיצבור את מירב הנקודות של השופטים יזכה את תלמידי בית הספר שהוגש מטעמו, בנוסף לפרסומים, גם באירוע הפנינג בית ספרי. כמו כן, שלושת הסלוגנים הזוכים יפורסמו בשלטי חוצות ברחבי העיר כחלק מקמפיין הסברה להעלאת מודעות לשמירה על ניקיון הסביבה, כולל שם בית הספר שהגיש את הסלוגן.

ראש העיר רחמים מלול: "כחלק מההשקעה בתחום חזות העיר ובמסגרת המאמצים להעלאת המודעות לשמירה על ניקיון הסביבה, החלטנו לעשות זאת בדרך יצירתית שתרתום את הדור הצעיר בעיר ותאפשר לו לעסוק בכך במסגרת פעילות החינוך הפורמלי. זוהי הצהרה ברורה של מדיניות עירונית, השמה בראש סדר העדיפויות את איכות החיים בעיר".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "התכניות לשיפור חזות העיר יוצאות לפועל בזו אחר זו, כחלק מתכנית כוללת שמטרתה לשפר את ניקיון וחזות העיר ולהצעיד את רחובות קדימה גם בתחום זה. עד כה גיבשנו תכניות, העלנו את תקציבי חזות העיר לצורך ביצוע פעולות משמעותיות לשיפור ושדרוג המערכות והנראות של המרחב הציבורי, וערכנו כנס שיתוף הציבור ליצירת בנק רעיונות ותעדוף פרויקטים. הסברה חינוכית והעלאת המודעות בקרב תלמידי העיר והוריהם הן עוד צעד חשוב ומהותי בהובלת השינוי, ואני מודה למערכת החינוך העירונית על ההתגייסות".

ממלא מקום ראש העיר, מחזיק תיק החינוך זהר בלום: "חינוך לניקיון ומודעות סביבתית הוא חלק מהערכים החשובים שאנו מבקשים להקנות לדור הבא של העיר. אין לי ספק שהתחרות הזו תוכיח את עצמה ויהיה קשה מאוד לבחור את הסלוגנים הזוכים. התלמידים הם השגרירים הכי טובים ומחויבים, הם גורם משפיע משמעותי על ההורים והסביבה ולכן הם גורם מניע של תהליכי השמירה על ניקיון העיר והסביבה. מערכת החינוך העירונית נרתמת בשמחה למשימת ההסברה והעלאת המודעות, ונפעל יחד להוביל שינוי תפיסתי".

הרכב חברי ועדת השיפוט: מ"מ וסגן ראש העיר, מחזיק תיק החינוך זהר בלום, סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר ופרויקטים קהילתיים, יניב מרקוביץ', מ"מ מנהל אגף חזות העיר, ערן יחיא, מנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן, דוברת העירייה אביטל רגב קיסר, נציג/ת הנהגת ההורים העירונית ונציג/ת ציבור. מרכזת הפרויקט – שרונה שלומי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    על מה ולמה? כל עוד עריות רחובות מותירה את העיר מטונפת איך רוצים לחנך את הנוער לניקיון העיר? היכן הדוגמא שעל העיריה לתת.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר