רחמים מלול בפתיחת שנת הלימודים
רחמים מלול בפתיחת שנת הלימודים

ב- 3.3 ייפתח הרישום האינטרנטי לחטיבות הביניים ברחובות

ביום ראשון ה-3.3 ייפתח הרישום לחטיבות הביניים בחינוך הממלכתי והממלכתי דתי לשנת הלימודים תש"פ ברחובות. ב-18.3 יפורסמו השיבוצים באתר האינטרנט העירוני ועד ל-27.3 יהיה ניתן לערער על השיבוץ

פורסם בתאריך: 25.2.19 07:49

-->

כ-1,700 תלמידים מרחובות צפויים להירשם לחטיבות הביניים במוסדות החינוך הממלכתיים והממלכתיים דתיים בעיר. הרישום לשנת הלימודים תש"פ יחל ביום ראשון ה-3 במרץ ויימשך עד יום שישי ה-15 במרץ. לראשונה, בנוסף לרישום לבתי הספר הממלכתיים, גם הרישום לבתי הספר הממלכתיים דתיים יתבצע באמצעות אתר הרישום האינטרנטי שיהיה פתוח 24 שעות ביממה בתאריכי הרישום.

מערכת הרישום האינטרנטית תאפשר רישום לתושבי העיר ולתושבים המיועדים לגור בעיר בשנת הלימודים תשע"ט – תש"פ. כל תלמיד והוריו יוכלו לדרג את העדפותיהם במסגרת תהליך הרישום. מנהלת אזורי הבחירה, המורכבת מנציג אגף החינוך ברשות, פיקוח משרד החינוך ונציג מאגף מו"פ, תפעיל בקרת ויסות של תלמידים על פי קריטריונים מוגדרים בשקיפות מלאה, וזאת על מנת לשמור על עקרון שוויון הזדמנויות.

זהר בלום, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "עיריית רחובות, באמצעות אגף החינוך, משקיעה מאמץ רב ומביאה לידיעת ההורים והתלמידים מידע עדכני ומפורט על בתי הספר ומגוון מסלולי הלימוד וכיתות המצוינות. כל זאת על מנת לאפשר לכל אחת ואחד מהתלמידים להתאים את מסגרת הלימודים מול ההיצע המגוון הקיים בעיר".

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך והנוער: "בתי הספר העל יסודיים ברחובות הם בתי ספר מצוינים המציעים סביבה לימודית חווייתית ומאתגרת, צוותי חינוך תומכים ומקצועיים ומגוון של מגמות שיחשפו את התלמיד לעולמות מרתקים של השכלה וידע. זוהי גם הזדמנות להרחיב את מעגל החברים והחברות ולהכיר עולמות חדשים".

תהליך הרישום לחטיבות הביניים בקריות החינוך יחל מיד עם קבלת אישור שיבוץ מאגף החינוך והנוער, והוא ייערך במשרדי בתי הספר השונים החל מיום שלישי, 2.4.19, עד יום ראשון, 7.4.19, בין השעות 16:00-19:00, וביום ו' בין השעות 8:00-12:00.

ערעור על השיבוץ ניתן להגיש בין התאריכים 18-27 במרץ. לפרטים ניתן לפנות לחנה במחלקה לחינוך על יסודי, בטל': 089392437 ובמייל: hana_kurs@rehovot/muni.il או [email protected] .


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר