שלום כיתה א' (צילום: דוד בכר)
שלום כיתה א' (צילום: דוד בכר)

96 אחוזים מילדי רחובות שעולים לכיתה א' קיבלו את השיבוץ המבוקש

הסתיימו השיבוצים של 3,100 ילדי רחובות העולים לכיתה א' לקראת שנת הלימודים תש"פ וההורים יכולים לצפות בתוצאות בקישור המצורף. הליך השיבוץ של ילדי החינוך המיוחד טרם הושלם וההודעות עבורם יצאו בקרוב

פורסם בתאריך: 21.2.19 09:40

-->

עיריית רחובות, באמצעות אגף החינוך והנוער, מחלקת בתי הספר היסודיים, פתחה הבוקר את אתר השיבוצים לכיתות א' באתר האינטרנט העירוני, לצפייה בתוצאות השיבוץ ואף להגשת ערעור במידת הצורך. במסגרת זו כ-3,100 ילדים העולים לכיתה א' שובצו לבתי הספר ברחבי העיר באמצעות מחלקת בתי הספר היסודיים.

ל"ערים" נודע כי 96 אחוזים מילדי רחובות שעולים לכיתה א' קיבלו את השיבוץ המבוקש, אך מי שאינו מרוצה מהשיבוץ ומעוניין לערער עליו יוכל לעשות כן החל מהיום ועד ליום 15.3 באמצעות האתר העירוני.

בשלב זה שובצו תלמידי החינוך הממלכתי הרגיל והממלכתי דתי. תלמידים שנרשמו למסלול הדמוקרטי / אנתרופוסופי ותלמידי בתי הספר העל אזוריים – נועם, הראי"ה, חב"ד, ובתי הספר החרדים – ישובצו לאחר קיום שיחות לתיאום ציפיות עם בתי הספר. ילדים העולים לכיתה א' במסגרת החינוך המיוחד יקבלו הודעות שיבוץ בנפרד לאחר השלמת הליך השיבוץ.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "זו השנה הראשונה שאנו פותחים את הרישום בכל העיר בשיטת מרחבי החינוך והצלחנו להיענות ל-96% מבקשות ההורים. אני בטוח כי עד לתחילת שנת הלימודים נצליח להגיע לקרוב ל-100% מענה".

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך בעיריית רחובות: "סיימנו את השלב הראשון של קבלת פני התלמידים לעתיד. תהליך השיבוץ נעשה מתוך רצון לקבל את העדפת ההורים תוך התחשבות במספר הכיתות שניתן לפתוח בכל בית ספר. אנו מאחלים המון בהצלחה לילדי הגנים לקראת המעבר לבתי הספר, נמשיך לסייע בכל הנדרש להורים ולבתי הספר לקראת פתיחת שנת הלימודים".

שרה והב, מנהלת מחלקת החינוך היסודי בעיריית רחובות: "השאיפה שלנו היא לתת לכל הורה לבחור את בית הספר עבור הילד שלו. אנחנו פועלים לקליטה מיטבית של כל הילדים במערכת החינוך היסודי ולהקל על הילדים את המעבר מהגן לכיתה א'. לכן עשינו את כל המאמצים להיענות לבקשות ההורים. חשוב שההורים יידעו שאנחנו קשובים לכל שאלה ובקשה. הורים יכולים להגיש ערר ואנחנו נדון בכל בקשה ברצינות ובמקצועיות".

לפרטים נוספים ניתן לפנות למחלקה לחינוך יסודי בטל': 089392418/34, ובדוא"ל: [email protected].


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר