הסברה בנושא שימוש בטוח באופניים חשמליים
הסברה בנושא שימוש בטוח באופניים חשמליים

תלמידי כיתות י' ברחובות קיבלו הסברה בנושא שימוש בטוח באופניים חשמליים

אייל לוי, מנהל המחלקה לבטיחות בדרכים באגף ביטחון וחירום: "פרויקט ההסברה לתלמידי כיתות י' בעיר הוא חיוני למניעת תאונות דרכים כתוצאה מהשימוש באופניים חשמליים, ויביא ליצירת תרבות נאותה של התנהגות בדרך"

פורסם בתאריך: 21.2.19 07:41

-->

המחלקה לבטיחות בדרכים באגף הביטחון, חירום ובטיחות בעיריית רחובות פועלת במשך כל ימות השנה לזהירות בדרכים ומניעת תאונות בתחומי העיר רחובות. בימים אלו עסקו במחלקה בפרויקט עירוני מקיף בנושא אופניים חשמליים, שעסק בהסברה מעמיקה לתלמידי העיר אודות כללי השימוש בו.

מטרת הפרויקט הייתה ללמד את הרוכבים הצעירים הפוטנציאליים בדבר הסכנות העומדות בפניהם בעת הרכיבה על אופניים חשמליים, ליצור אצלם תודעה שתוביל לשמירה על הבטיחות ולקיחת אחריות אישית, זאת תוך הקפדה על כללי הבטיחות. ההדרכה הועברה לכלל תלמידי כיתות י' בעיר, שהם בגיל בו הרכיבה על אופניים חשמליים מותרת על פי חוק. התלמידים עברו הדרכה תאורטית במשך כשעה אשר כללה את מלוא האינפורמציה, ניתוח מקרים ותגובות.

ההדרכה הועברה על ידי חברה ייעודית המתמחה בנושא ומאושרת ע"י הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים (הרלב"ד).

אייל לוי, מנהל מחלקת הבטיחות בדרכים באגף ביטחון, בטיחות וחירום בעיריית רחובות: "אנו פועלים במגוון דרכים על מנת למנוע תאונות דרכים בעיר ולעודד תרבות של בטיחות בדרכים וזהירות בכבישי העיר, אחת מהן היא ההסברה. פרויקט ההסברה בנושא האופניים החשמליים לתלמידים הוא חיוני למניעת תאונות דרכים כתוצאה מהשימוש באופניים, ותביא להגברת המודעות ולפיתוח תרבות נאותה של התנהגות בדרך".

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך בעיריית רחובות: " החינוך לבטיחות בדרכים הוא אחד הערכים החינוכיים שאנו מנחילים לתלמידים במגוון דרכים במשך כל ימות השנה. אין לי ספק כי העובדה שהתלמידים ערים כעת לסכנות ולתוצאות התנהגות לא הולמת בכביש תמנע תאונות בעיר ובכלל".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר