עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

נתוני ההרשמה לגנים ולבתי הספר היסודיים ברחובות נחשפים

שבוע לפני תום הרישום לגנים ולבתי הספר היסודיים ברחובות כמעט כולם כבר נרשמו. מי רושם, אבא או אמא? האם רושמים יותר מהנייד או מהמחשב? מה אחוז הרישום לבתי הספר? מהו אחוז הרישום לגנים? והאם ההורים מרוצים מתהליך הרישום המקוון? כל הפרטים לפניכם

פורסם בתאריך: 21.1.19 08:37

-->

ההרשמה לגנים ולבתי הספר היסודיים ברחובות לשנת הלימודים תש"פ, שמתבצעת באמצעות אתר האינטרנט העירוני, החלה ביום שני ה-7 בינואר והיא תסתיים ביום ראשון הבא, ה-27 בינואר. כ-14 אלף ילדים צפויים לבקר בגנים בשנה הבאה, וכ-3,000 ילדים יגיעו לכיתות א'. שבוע לפני תום הרישום, רוב הילדים כבר נרשמו והנתונים לפניכם:

גיל המשתמשים במערכת: קרוב ל-80% מהיקף ההורים הרושמים הם בין הגילאים 25-34 ו-35-44. מיעוטם בני 45-54 ואחוזים בודדים בקבוצות הגיל 18-24, 55-64 ומעל 65.

חלוקה מגדרית: 74% ממבצעי הרישום הן נשים. רק כ-26% מהמשתמשים במערכת הם גברים.

מכשיר הרישום: 57% מהנרשמים עושים זאת באמצעות מכשיר טלפון נייד. 41% מהנרשמים מקפידים על רישום מהמחשב הנייח ו-1% עושה זאת באמצעות הטאבלט.

נתוני גיל ומגדר ברישום לגנים ובתי הספר

נתוני גיל ומגדר ברישום לגנים ובתי הספר

 

שביעות רצון מתהליך הרישום: השנה, לראשונה, נבדקה שביעות רצון הנרשמים במהלך הרישום עצמו לבתי הספר היסודיים. נרשמה שביעות רצון מובהקת בקרב 96% מהנרשמים, אשר סימנו כי הם מרוצים (11%) ומרוצים מאוד (85%) מאופן הרישום. רק 4% ציינו כי הם לא מרוצים במידות שונות מתהליך הרישום.

אז כמה נרשמו? על פי הנתונים, 91% מזכאי הרישום לבתי הספר היסודיים כבר נרשמו. רק כ-9% טרם נרשמו. 70% מזכאי הרישום לגני הילדים כבר נרשמו. 30% עוד צפויים להירשם בשבוע הקרוב. מקרב גני הילדים הממלכתיים נרשמו 85% מהילדים. מקרב גני הילדים הממלכתיים דתיים נרשמו 72% מהילדים זכאי הרישום. בגני הילדים המוכרים שאינם רשמיים נרשמו 52% מהילדים. בבתי הספר היסודיים הממלכתיים דתיים הרישום כמעט והסתיים: 99% מהילדים נרשמו. בבתי הספר היסודיים הממלכתיים נרשמו 98% מהילדים. בבתי הספר היסודיים המוכרים שאינם רשמיים נרשמו כ-79% מהילדים.

מערכת הרישום באתר העירוני מאפשרת בחירה לפי אזורי רישום. בהרשמה לגני הילדים ניתן לסמן מספר גנים לפי סדר עדיפות, ובהרשמה לבתי הספר ניתנת עדיפות לבחירת ההורים באמצעות שיטת ה"בחירה המבוקרת" שהונהגה השנה באמצעות אשכולות רישום של בתי ספר באותו אזור. באגף החינוך עקבו מקרוב במשך כל התקופה אחר ביצועי המערכת על מנת לוודא שהרישום יעבור באופן המיטבי, וקשובים לפניות ההורים על מנת לשפר כל העת את הממשק של הרישום. במקביל לרישום המקוון ניתן שירות להורים במרכז הרישום בעירייה, שם העניקו להורים שחפצו בכך ליווי צמוד בביצוע הרישום המקוון.

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך: "אנו קוראים להורים שטרם נרשמו להשתמש במערכת הידידותית שלנו ולרשום את ילדיהם לגנים ולבתי הספר. תוצאות הרישום הגבוה בשלב כזה מעידות על הבעת האמון הגדולה של ההורים במערכת ועל הממשק הידידותי שלה. שמחנו לקבל את המשוב החיובי על תהליך הרישום המקוון ואנו מפרסמים את הנתונים כחלק מהשקיפות שאנו מחויבים לה כלפי ההורים והתושבים. אני מודה למנהלות המחלקות, לרכזות הרישום ולרשות על הובלת התהליך במקצועיות והרגישות ועל המענה בכל שאלה ובכל צורך".

אפרת צוקרמן

אפרת צוקרמן


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר