גן ילדים לאחר שיפוץ
גן ילדים

כ-11,000 ילדים צפויים להירשם לגנים עירוניים בשנת הלימודים תש"פ ברחובות. כך תירשמו

ההרשמה לגני הילדים העירוניים ברחובות תתקיים באמצעות מערכת הרישום באתר האינטרנט העירוני, ותיפתח בעוד כשבועיים: החל מה-7 בינואר 2019 עד ה-27 בינואר. במטרה להקל על ההורים, ההרשמה לצהרוני גני הילדים של רשת חוויות תתבצע רק לאחר קביעת השיבוצים לגני הילדים בעיר, ועל פי הגן אליו שובץ הילד/ה

פורסם בתאריך: 24.12.18 10:27

-->

עיריית רחובות, באמצעות המחלקה לגיל הרך באגף החינוך והנוער, נערכת לקראת פתיחת ההרשמה לגני הילדים בעיר לשנת הלימודים תש"פ. החל מה-7 בינואר ועד ליום 27.1 הרישום לגני הילדים העירוניים (בין הגילאים 3-6) יבוצע אך ורק באמצעות מערכת הרישום באתר האינטרנט העירוני.

כ- 11,000 ילדים צפויים להירשם למערכת גני הילדים העירונית, המונה 339 גנים, מתוכם 55 גני חינוך מיוחד. על מנת לסייע להורים המבקשים סיוע בביצוע הרישום באמצעות האינטרנט, ייפתח אגף החינוך מרכז רישום בעירייה שבו תינתן עזרה ברישום. המרכז יפעל בתקופת הרישום ברחוב ביל"ו 2, קומה 2, בשעות קבלת קהל, בימים א'-ה', בין השעות 8:00-12:00 וביום ג' גם בין השעות 16:00-18:00. אין קדימות או עדיפות לביצוע הרישום בעירייה, וההגעה למרכז הרישום היא למטרת מתן סיוע בלבד.

בביצוע הרישום יתבקשו ההורים לסמן האם הם מבקשים גן עם צהרון (גן יום לימודים ארוך עד 17:00 , צהרון חוויות) או גן ללא צהרון, ובהתאם לכך תוצגנה האפשרויות המתאימות לגנים לפי אזור המגורים. הסימון לגן עם צהרון אינו מהווה הרשמה לצהרון.

השנה, במטרה להקל על ההורים, הוחלט כי ההרשמה לצהרוני גני הילדים של רשת חוויות תתבצע רק לאחר קביעת השיבוצים לגני הילדים בעיר, ועל פי הגן אליו שובץ הילד/ה. ההרשמה לצהרונים תיערך בשלושה מועדים, על פי הגילאים השונים, במהלך החודשים מאי-יולי 2019, באתר רשת חוויות, לאחר קבלת השיבוצים לגני הילדים. רשת חוויות נערכת בהתאם לפתיחת צהרונים בהתאם לביקוש.

כמו כן, במהלך הרישום באתר העירוני תיפתח להורים האפשרות להשתתפות והתחייבות לתכנית הלימודים הנוספת (תל"ן) בגן.

ראש העיר רחמים מלול: "עיריית רחובות משקיעה במיוחד במערכת החינוך בעיר ועל כך יעיד הנתח הגדול בתקציב העירוני המופנה לחינוך, ולצדו ההישגים והמצוינות בחינוך. בשנים האחרונות נבנו עשרות גני ילדים על מנת להעניק מענה וסביבת לימודים נעימה ונוחה לכלל הילדים בעיר. אני מאחל לכל הנרשמות והנרשמים לגני הילדים העירוניים הצלחה ולימודים מהנים במערכת החינוך בעיר".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "השנה אנו מרחיבים את מערך גני הילדים על ידי בניית גני ילדים נוספים ופתיחת מגמות חדשות שיתנו מענה לכלל האוכלוסייה. במקביל אנו ממשיכים באפשרות לבחירת גן בהתאם לבחירת צהרון, במטרה לשמור על הרצף החינוכי של גן וצהרון יחד ובכך למנוע מההורים טרחה מיותרת ואי התאמה בין גן לצהרון רצוי".

סגן ראש העיר ויו"ר רשת חוויות, עו"ד יניב מרקוביץ': "כחלק משיפור הליך ההרשמה לצהרונים וממשובים שקיבלנו מההורים, החלטנו כי משנת הלימודים הקרובה ייפתח הרישום לצהרונים רק לאחר קבלת שיבוץ סופי של גן הילדים. עם קבלת הודעות השיבוץ, תפתח ההרשמה לצהרון".

מנהלת אגף החינוך והנוער, אפרת צוקרמן: "אני מאחלת הצלחה לכל הילדות והילדים אשר נרשמים ומצטרפים למערכת החינוך העירונית. גני הילדים בעיר מקדמים מחקר ולמידה, נושאים ותכנים נלמדים בדרכים מגוונות, המבטיחות לילדי הגן חינוך איכותי. גם הצוותים החינוכיים שמים דגש על מתן מענה לכל צרכיהם של הילדות והילדים בהיבטים חברתיים, רגשיים ולימודיים".

חוברת הנחיות ומידע על הרישום זמינה באתר העירוני של עיריית רחובות. לפרטים נוספים ניתן לפנות למחלקה לגיל הרך בטל': 9392431, 9392657/8/9. לפרטים על רישום לצהרוני רשת חוויות ניתן לפנות בטל': 086616371. חוברת מידע והנחיות הרשמה מופצת בימים אלה בדואר לבתי התושבים, וניתן לעיין בה גם כאן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר