הזוכים בתחרות הכרזות בנושא "זהירות בדרכים"
הזוכים בתחרות הכרזות בנושא "זהירות בדרכים"

הוכרזו הזוכים בתחרות הכרזות בנושא "זהירות בדרכים"

כך מחנכים לזהירות בדרכים בעיר רחובות: זוכי תחרות כרזות בנושא "זהירות בדרכים" קיבלו את הפרס מידי ראש העיר

פורסם בתאריך: 18.12.18 07:42

-->

לאור האבדות האחרונות בנפש בתאונות הדרכים בעת האחרונה, חיפשו בעיריית רחובות דרך להשפיע על התחום, ומצאו: מחלקת בתי הספר היסודיים באגף החינוך, והמטה לבטיחות בדרכים באגף הביטחון והבטיחות, רקמו שיתוף פעולה חינוכי וערכי בדמות תחרות כרזות בבתי הספר היסודיים בנושא זהירות בדרכים. מטרת התחרות הייתה לגרום לילדים ללמוד ולעסוק בנושא חשיבות הזהירות בדרכים בתחומים שונים – איסור העיסוק בטלפון נייד בנהיגה ובהליכה, אופנים חשמליים, ועוד.

בתי ספר רבים השתתפו בתחרות ונציגי האגפים בחנו את כל הכרזות שנשלחו על ידי התלמידות והתלמידים. מתוכם נבחרו 3 זוכים: במקום ראשון זכו שתי אחיות מבית הספר "תחכמוני" – גילי קוינט מכיתה ד' ורוני קוינט מכיתה ו', על הכרזה "חיים יכולים להיהרס בגלל SMS, הוא דורס". במקום השני זכו ליהיא קלמן מכיתה ו', נוגה שנהב מכיתה ו' וכפיר מלמד מכיתה ו' בבית הספר "שפרינצק", על הכרזה: "מתרכזים כפליים ברכיבה על אופניים. רוכבים כחוק, החיים הם לא צחוק". במקום השלישי זכתה נעמה קריגר מכיתה ב' בביה"ס סמילנסקי, על הכרזה: "כשחוצים את הכביש הנייד חייב להיות בתיק".

הזוכים בתחרות הכרזות בנושא "זהירות בדרכים"

הזוכים בתחרות הכרזות בנושא "זהירות בדרכים"

 

המקום השני בתחרות הכרזות בנושא "זהירות בדרכים"

 

המקום השלישי בתחרות הכרזות בנושא "זהירות בדרכים"

 

הילדים הזוכים הוזמנו אתמול (שני) ללשכת ראש העיר על מנת לקבל את הפרס של עיריית רחובות מידי ראש העיר, שם נכחו גם זהר בלום, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, חבר המועצה אבי קינד וכל מי שעסקו בנושא מטעם עיריית רחובות.

כל ילד/ה קיבל/ה מתנה אישית מראש העיר מלול – קסדה מתאימה לרכיבה על אופניים, וכל אחד מהזוכים "זיכה" את בית הספר בפעילות חינוכית מושקעת ורלוונטית בנושא "זהירות בדרכים".

הילדים הנרגשים הגיעו מלווים במנהלי בתי הספר – אסי אדרי, אוסנת אור שי ומתי פוליקר, וכן במחנכת ובסבתא וסבא (נעמה קריגר), וסיפרו על תהליך היצירה ועל משמעות הנושא בשבילם.

ראש העיר רחמים מלול: "זהירות בדרכים היא נושא חשוב מאין כמוהו בעינינו, ומצאנו את הדרך להשפיע ולהביא להעלאת המודעות לשמירה על כללי הבטיחות בכבישים. אנו מקווים כי מתוך העיסוק החיובי של הילדים בנושא – כל המשפחה תקפיד יותר".

זהר בלום, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "אני שמח שמצאנו דרך יצירתית ומהנה להנחיל את ערך הזהירות בדרכים לתלמידים בעיר. נמשיך לעסוק בנושא בכל הזדמנות".

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך: "אני גאה בתלמידי בתי הספר שהשתתפו בתחרות והציגו תוצרים שמשקפים היטב את המסרים החשובים בתחום הזהירות בדרכים. מבחינתנו מדובר בזכייה כפולה ומכופלת של התלמידים: הזוכים שהציגו את המסר בצורה הטובה ביותר ובתי הספר שלהם, שקיבלו את הפרס שלהם – פעילות כלל בית ספרית נוספת בנושא זהירות בדרכים".

שרה והב, מנהלת המחלקה לחינוך יסודי באגף החינוך: "חינוך לזהירות בדרכים מתחיל בגיל צעיר. תודה לכל בתי הספר בעיר ולצוותים החינוכיים שלקחו חלק בתחרות".

אייל לוי, מנהל המטה העירוני לבטיחות בדרכים באגף הביטחון והבטיחות: ״מדובר בפעילות חשובה בקרב תלמידים להעלאת המודעות לבטיחות ולזהירות בדרך. אנו פועלים בדרכים רבות להמחשת חשיבות הנושא בקרב תושבי העיר, במגוון אוכלוסיות במהלך כל השנה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר