קארין ברגינסקי (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
קארין ברגינסקי (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

עו"ד קארין ברגינסקי פנתה לחברת מבושלת בנוגע לאירוע שבו היה חשש להמצאות גוף מתכתי במרק לקוסקוס

חברת מועצת רחובות, עו"ד קארין ברגינסקי, מבקשת לקבל את הפקת הלקחים של חברת מבושלת מהמקרה שבו היה חשש להימצאות גוף זר במרק בשבוע שעבר

פורסם בתאריך: 16.12.18 18:22

-->

ביום רביעי בשבוע שעבר נרשם לחץ בקרב הורים לילדי צהרוני רשת חוויות, בשל סכנה, לכאורה, באחת ממנות האוכל שהייתה אמורה להיות מסופקת באותו היום לילדים. כפי שפורסם ב"ערים", בין ההורים החלו להישלח הודעות ווטסאפ בדבר הוראה שמנהלי הצהרונים של חוויות קיבלו מחברת מבושלת, המספקת את המזון לרשת, לפיה יש להשליך את המרק שנועד לאכילה עם הקוסקוס ולא להגישו לילדים. זאת בעקבות חשש להימצאות גוף זר במרק בטרם חלוקתו לצהרונים ולשאר לקוחות החברה ברחבי הארץ.

ברשת חוויות מסרו כי בשעה 11 בבוקר ביקשו בחברת מבושלת כי אגף הצהרונים לא יגיש לילדי הצהרונים את המרק של הקוסקוס, מחשש לגוף מתכתי זר במרק. באותו הרגע יצאה הודעה לכל רכזות הצהרונים שעדכנו את כל צוותי הצהרונים שלא להגיש את המרק. הצוותים אישרו את קבלת ההודעה. לילדים הוגש עוף, קוסקוס וירקות.

מחברת מבושלת נמסר באותו היום כי "בשל אירוע נדיר ובו חשש להמצאות גוף מתכתי במרק לקוסקוס, ומתוך גילוי אחריות מקסימלית ומרצון להימנע מסיכונים, החליטה חברת מבושלת לנקוט משנה זהירות והוציאה הנחיה לכל לקוחותיה ברחבי הארץ להימנע מאכילת המרק לקוסקוס. ילדי הצהרונים ברשת חוויות נהנו היום כבכל יום מארוחת צהריים מזינה, בריאה וטעימה".

היום (ראשון), חברת מועצת רחובות עו"ד קארין ברגינסקי שלחה מכתב לסמנכ"ל חברת מבושלת, ובו בקשה לקבל את הפקת הלקחים מהמקרה.

ברגינסקי: "טובת ילדינו לנגד עיניי. מבושלת מספקת אוכל חם לצהרוני רשת חוויות ובתי הספר ואני רוצה לדעת מה הממצאים והמסקנות שהופקו מהאירוע המדובר. אבקש גם לדעת מהן דרכי הפעולה כדי למנוע חס וחלילה נזק עתידי".

ברגינסקי, אשר במשך שנים הובילה את נושא ההזנה מטעם הגנים, ולאחר מכן מטעם בתי הספר במסגרת פעילותה בוועד ההורים העירוני, הוסיפה למקורביה כי היא איננה עוסקת בסכסוכים פנימיים או פוליטיקות מקומיות, וכי מבחינתה העשייה ושדרוג מערך החינוך הוא זה שעומד שלנגד עיניה. במכתבה היא פונה ודורשת תשובה עניינית ואף כיתבה את כל הגורמים הרלבנטיים, ובראשם ראש העיר רחמים מלול.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר