קבוצת העצמה נשית בעירונוער
קבוצת העצמה נשית בעירונוער

נפתחה קבוצת העצמה נשית בעירונוער

בימים אלה נפתחה קבוצת העצמה לנערות בעירונוער. הקבוצה הוקמה במטרה לחזק את הדימוי העצמי, לפתח מודעות עצמית וחברתית, לייצר תחושת שייכות, להקנות כישורי חיים ולפתח כישורי מנהיגות

פורסם בתאריך: 11.12.18 07:40

-->

מפתחים את מנהיגות העתיד: בימים אלה נפתחה קבוצת העצמה לנערות בעירונוער, מחלקת הנוער באגף החינוך של עיריית רחובות. הקבוצה הינה חלק מבית הספר למנהיגות נוער אשר פועל במסגרת העירונוער. בקבוצה משתתפות 22 נערות מכיתות ז' עד ט' מרחבי העיר.

הקבוצה עוסקת בהעצמה ומנהיגות לנערות מתבגרות, והוקמה במטרה לחזק את הדימוי העצמי, לפתח מודעות עצמית וחברתית, לייצר תחושת שייכות, להקנות כישורי חיים ולפתח כישורי מנהיגות. זוהי קבוצה ייחודית בעיר, אשר פועלת באופן תהליכי לאורך כל השנה ומקנה לנערות תחושת ביתיות ושייכות למקום ולעיר. את הקבוצה מדריכה גלית גידו, אשר עושה זאת כבר שנה שישית בהצלחה רבה.

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף חינוך והנוער: "חינוך הוא גם הקניית כלים לחיים, ואני שמחה שבית הספר למנהיגות מעניק מקום מיוחד לנשים לעתיד ומסייע להן לעצב את עתידן. אני מזמינה את הנערות ברחובות ליהנות גם מהשירות הזה".

אבי יוספי, מנהל מחלקת ילדים ונוער: "בבית הספר למנהיגות נוער חרתנו על דגלנו להגיע לכלל בני הנוער ולהעניק שרות מיטבי על פי צורך. לפני שש שנים זיהינו צורך לפתח את ההעצמה הנשית אצל נערות, והקמנו את הקבוצה. אני שמח שהקבוצה תפסה תאוצה והיום כבר יש רשימות המתנה לקורס הספציפי הזה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


קבוצת העצמה נשית בעירונוער

קבוצת העצמה נשית בעירונוער

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר