המתנות ששלח אגף החינוך ברחובות לאלפי אנשי החינוך בעיר
המתנות ששלח אגף החינוך ברחובות לאלפי אנשי החינוך בעיר

יום המורה 2018 ברחובות: רחובות מצדיעה לאנשי החינוך בעיר

בבתי הספר ברחובות מציינים את יום המורה בקבלת פנים חגיגית למורים ובשלל אירועים. אגף החינוך בעירייה שלח לכל אחד מאלפי אנשי החינוך מתנה שמסמלת את ההערכה לעבודתם: קופסת זרעים ייחודית

פורסם בתאריך: 29.11.18 09:57

-->

יום המורה הוא יום הוקרה והערכה למורות ולמורים, לגננות ולגננים, למנהלות ולמנהלים ולכל מי שעוסק במלאכת החינוך. יום זה נועד על מנת להביע את ההערכה והוקרת התודה שהציבור רוחש להם מתוך הבנה על השפעתם בעיצוב דור העתיד. מדי שנה נקבע יום המורה בכג' בכסלו, שהשנה חל בשבת ועל כן מצוין היום.

גם ברחבי העיר רחובות מציינים בעשרות בתי ספר את היום המיוחד בפעילות מטעם ההורים והתלמידים: קבלת פנים חגיגית למורים בשער בית הספר, חלוקת פרחים, ארוחות חגיגיות בחדרי המורים, החלפת המורים בכיתות על ידי הורים במהלך היום, ופעילויות נוספות.

עירית רחובות, באמצעות אגף החינוך, מצדיעה לצוותים החינוכיים ברחבי העיר באמצעות אלפי תשורות שנרכשו על ידי אגף הגנים ועיצוב הסביבה מבעוד מועד ונשלחו לכל מוסדות החינוך בעיר – בתי ספר יסודיים, על יסודיים וגני ילדים – אשר תחולק לכל אחד ואחד מאנשי החינוך. מדובר במתנה צנועה וסמלית – קופסת זרעים אשר מסמלת את עבודתם של צוותי החינוך בהטמנת הזרעים להצלחתם וחינוכם של ילדי העיר.

שולחן ערוך למורים בבית הספר נועם בנות

 

ארוחה למורים בבית הספר בכור לוי

ראש העיר רחמים מלול: "כמי שעסק בחינוך במשך שנים, אני מבין היטב את גודל האחריות ואת ההשקעה הרבה של צוותי החינוך בכל יום בחינוך הילדים. הגננות והגננים, המורות והמורים, המנהלות והמנהלים וכל עובדי ההוראה בעיר הם הפסיפס האנושי אשר הופך את מערכת החינוך העירונית לאחת הטובות בישראל, והיום אנחנו אומרים להם תודה רבה והערכה גדולה".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום: "היום הוא היום של הצוותים החינוכיים, יום המורה. אני מצדיע לכל עובדי ההוראה בעיר על העבודה המסורה, החריצות והערכים בחינוך דור העתיד שלנו בעיר".

מנהלת אגף החינוך, אפרת צוקרמן: "מאז כניסתי לתפקיד נחשפתי לעובדי הוראה ולצוותי חינוך מסורים, מקצועיים, אנושיים ואוהבי אדם. אני מלאת גאווה במערכת החינוך העירונית שאלה עובדיה ומוביליה. אנו מעריכים את העבודה שהם עושים כל השנה, יום המורה הוא רק הזדמנות לעצור ולומר את זה בקול גדול".

צופית גולן, יו״ר הנהגת ההורים העירונית: ״אנחנו ההורים רואים בצוותי החינוך שותפים שלנו בגידול וטיפוח היקר לנו מכל. אנחנו מלאי הערכה על ההשקעה הרבה, המסירות והמאמץ הרב שהם משקיעים מדי יום כדי לראות את הצרכים של כל ילדה וילד ולהיות שם עבורם. יום המורה הינו הזדמנות נהדרת עבורנו ההורים לעצור לרגע ולומר בפשטות – תודה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר