משתתפות קורס הריתמוזיקה מתכוננות לחנוכה
משתתפות קורס ריתמוזיקה מתכוננות לחנוכה

נפתחה ההרשמה ל"בית הספר של החגים"

רשת חוויות תפעיל את "בית הספר של החגים" בצהרוני גני הילדים במהלך חופשת חנוכה. הרישום לקייטנה מתבצע דרך אתר רשת חוויות החל מהיום (ה-5.11.18) וייסגר ביום ראשון ה-11.11.18 בשעה 9:00

פורסם בתאריך: 5.11.18 12:45

-->

רשת חוויות, האמונה על הפעלת צהרוני גני הילדים בעיר, תפעיל את "בית הספר של החגים" בחנוכה. מדובר בקייטנה שתתקיים בכל גני הילדים בעיר רחובות במהלך חופשת חנוכה, כאשר כלל הגנים יהיו פתוחים במסגרת הקייטנה לכלל ילדי העיר. ההרשמה תתבצע באמצעות אתר האינטרנט של רשת חוויות www.havayot.org.il. הרישום לקייטנה מיועד לילדי הגנים שלא רשומים לצהרוני הרשת.

"ביה"ס של החגים" בחנוכה עשיר בתוכן מהנה לילדים, פעילויות יצירה וחוגים בנושא חנוכה בהתאם לתכנית משרד החינוך. הצוות החינוכי שיפעיל את הקייטנות יכלול צוות מקצועי של רשת חוויות ועיריית רחובות. הקייטנה תתקיים בתאריכים 4-10.12.18, כ"ו בכסלו – ב' בטבת (לא כולל שישי-שבת), בין השעות 07:30-13:00  (יום קצר בעלות 30 ש"ח ליום – כולל ארוחת בוקר) וניתן להירשם להארכה ליום ארוך 13:00-16:00 (בתוספת של 44 ש"ח ליום – כולל ארוחת בוקר וצהריים). המחיר כולל חצי שעה נוספת בבוקר.

הרישום לקייטנה יתבצע דרך אתר רשת חוויות  החל מהיום ה-5.11.18, וייסגר ביום ראשון ה-11.11.18 בשעה 9:00. לאחר מועד זה לא תתאפשר כל הרשמה לקייטנת חנוכה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר