הענקת פרס החינוך לאמי"ת המר ברחובות
הענקת פרס החינוך לאמי"ת המר ברחובות

פרס החינוך הארצי הוענק לקרית החינוך אמי"ת המר מרחובות

שר החינוך נפתלי בנט העניק את פרס החינוך הארצי לשנת תשע"ח לקרית החינוך אמי"ת המר ברחובות

פורסם בתאריך: 19.6.18 09:00

-->

בטקס שנערך ביד בן צבי בירושלים, בהשתתפות מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבוהב, וד"ר משה ויינשטוק, יו"ר המזכירות הפדגוגית, העניק שר החינוך נפתלי בנט את פרס החינוך הארצי לשנת תשע"ח לקרית החינוך אמי"ת המר ברחובות. ארבעה תיכונים בלבד בארץ זכו בפרס.

בשבע השנים האחרונות עבר אמי"ת המר מהפך באקלים הבית ספרי, במענה האישי ובאחוז הזכאות לבגרות שעלה מ-45 ל-91 אחוזים. במקום הוקמה מכינה קדם צבאית טכנולוגית ומכללה להנדסאים בתחומי האלקטרוניקה, המחשבים והחשמל. בבית החינוך נחנך השנה מסלול חדשני ללמידה עם מיומנויות המאה ה-21 וכן כולל אברכים הלומד בחברותות עם התלמידים. בשנים האחרונות נפתחה גם כיתת סנהדרין – כתה ישיבתית העוסקת רוב היום במקצועות הקודש ובחוויית קודש חסידית.

בשנה שעברה זכה בית הספר בפרס ארצי של רשת אמי"ת על פיתוח מסלול כיתות קטנות בתחום החינוך המיוחד.

מנהל בית הספר, רפי מימון, הודה למנהלת חטיבת הביניים מיכל פלג, לראש המכינה הקדם צבאית הרב צורי לוי ולכל צוות ההוראה ,החינוך והמנהלה על מסירותם: "בית החינוך חרט על דיגלו חינוך איכותי ותורני לכל גווני הקשת בציבור הדתי, בבחינת 'יחד כל שבטי ישראל' . הצלחת קרית החינוך היא תוצאת עמלם המשותף של כל צוות החינוך וההוראה בשיתוף העירייה, משרד החינוך ורשת אמי"ת, לטובת כל אחד ואחד מתלמידינו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר