גן ילדים (צילום אילוסטרציה)
גן ילדים (צילום אילוסטרציה)

הבוקר מתפרסמים השיבוצים לילדי גני טרום חובה ברחובות

הורים לילדים בגילאי 4 יוכלו החל מהבוקר, יום חמישי ה-24 במאי, לצפות בשיבוצים של ילדיהם באתר האינטרנט העירוני. השיבוצים נקבעו בהתאם לקריטריונים כמו הצורך בצהרון, אזור מגורים, איחוד אחים ועוד. ניתן להגיש ערר על השיבוץ עד ליום חמישי ה-31.5

פורסם בתאריך: 24.5.18 07:40

-->

עיריית רחובות, באמצעות המחלקה לגיל הרך באגף החינוך והנוער, פותחת הבוקר (יום חמישי ה-24.5) את אתר השיבוצים לצפייה עבור הורים לילדים בגילאי 4 (שנתון 2014). השיבוצים מתפרסמים לאחר עבודה רבה שנעשתה בהתאם לקריטריונים שפורסמו, ובהם: צורך בצהרון, אזור מגורים / רישום, הרכב קבוצות גיל, איזון בנים בנות, איחוד אחים, סיבות רפואיות מגובות במסמכים, רצף חינוכי וזרם.

הורים אשר יהיו מעוניינים להגיש בקשת ערר יוכלו לעשות זאת באמצעות אתר השיבוצים עד יום חמישי בשבוע הבא (31.5). ועדת הערר, המורכבת מנציג ציבור, נציג פדגוגי, מנהלת המחלקה לגיל הרך, רכזת רישום, וועדות המפוקחות על ידי מבקר העירייה, תדון בבקשות במהלך חודש יוני.

הקריטריונים שיעמדו בפני ועדת הערר: בקשות על בסיס מקרים רפואיים – צרכים מיוחדים המגובים במסמכים רפואיים, או לחלופין של אנשי המקצוע הרלוונטיים; בקשות על בסיס מורכבות משפחתית – צרכים מיוחדים המגובים במסמכים רפואיים, או לחלופין של אנשי מקצוע רלוונטיים; בקשות על בסיס מרחק; בקשות על בסיס חברים. תשובות על הערר יישלחו ישירות להורים באמצעות הדוא"ל, במהלך חודש יוני.

האתר לצפייה בשיבוצים ולהגשת ערר יהיה פתוח בין התאריכים 24-31 במאי.

כתובת האתר:

https://www.edu-reg.co.il

מהמחלקה לגיל הרך באגף החינוך והנוער נמסר כי "המחלקה פועלת בשיתוף הצוותים החינוכיים על מנת לספק מענה מיטבי לצרכיהם הלימודיים, הרגשיים והחברתיים של הילדים ושל כל אחד ואחת באופן אישי".

ילדי גן לולב

ילדי גן לולב

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר