השתלמות עובדות הצהרונים ברשת חוויות
השתלמות עובדות הצהרונים ברשת חוויות

200 עובדות צהרוני גני הילדים של חוויות השתתפו בהשתלמות מקצועית

במסגרת ההשתלמות הושם דגש על שיפור את התקשורת והאקלים החברתי בצהרונים, כמו גם שיטות ליצירת קשב ועניין אצל הילדים

פורסם בתאריך: 7.5.18 13:18

-->

רשת חוויות רחובות מקיימת הכשרות והשתלמויות מקצועיות לצוותי הצהרונים בעיר, במטרה להרחיב ולהעשיר את ארגז הכלים המקצועי והמעשי של הצוותים. במסגרת זו נערכה השבוע השתלמות ייחודית, בה השתתפו כ-200 עובדות בצהרונים, במסגרתה הושם דגש על שיפור את התקשורת והאקלים החברתי בצהרונים, כמו גם שיטות ליצירת קשב ועניין אצל הילדים. ההשתלמות לוותה בשימוש בתיאטרון בובות ייחודי, כאמצעי להמחשת והעברת הידע.

אירית נאור, רכזת פדגוגית באגף הגיל הרך ברשת חוויות: "מפגשי ההעשרה מגבשים את הצוותים כקבוצת שייכות לומדת ומתמקצעות. כל פעם אני מתרגשת מחדש לראות את העובדות מגיעות בשמחה להשתלמויות ומשתתפות בהן באופן פעיל. השנה הושם הדגש על השתלמויות יישומיות, הנותנות לצוותים כלים פרקטיים שיעזרו להם לשפר ולהעשיר את המפגש היום יומי עם הילדים בצהרון".

אסנת לוי, מנהלת אגף הגיל הרך, מסרה כי בחודש שעבר התקיימה השתלמות בתנועה ומוזיקה, במסגרתה נחשפו והתנסו צוותי הצהרונים במשחקי תנועה מוזיקליים, שירים וסיפורי משחק תנועתי. "אחד היסודות החשובים בעבודתנו בגיל הרך הוא הכשרת הצוותים המקצועי לאורך השנה, על מנת לתת מענה מיטבי לילדים. אני מודה לכל הצוותים על השתתפות פעילה ומלמדת", סיכמה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר