פרופסור אסף מידני (צילום: יח"צ)

פרופ' אסף מידני, תושב גבעת ברנר, נבחר לנשיא האגודה הישראלית למדע המדינה

מידני: "בתקופה זו בה מדעי החברה בישראל נמצאים בנסיגה, אני מבקש לקדם בולטות לתחום מדע המדינה כתחום ידע מוביל"

פורסם בתאריך: 6.5.18 13:29

-->

פרופ' אסף מידני, עורך-דין ופרופסור מן המניין המשמש כדיקן בית הספר לממשל וחברה באקדמית תל-אביב-יפו, נבחר לנשיא האגודה הישראלית למדע המדינה. פרופ' מידני, המתגורר בקיבוץ גבעת ברנר, הינו בעל שם בינלאומי בתחומי חקר הממשל ובין היתר חיבר ספרים ועשרות מאמרים בתחומי הממשל, המדיניות הציבורית, השלטון המקומי ובמעמדו של בית המשפט מול הכנסת. ספרו אודות 'זכויות אדם וחוקתיות' יצא לאור בהוצאת אוניברסיטת קיימברידג' היוקרתית וזכה בפרס הספר המצטיין לשנת 2015 מטעם האגודה הישראלית למדע המדינה.

מידני שימש יועץ לוועדת נשיא המדינה לבחינת מבנה הממשל (2005), יועץ הוועדה לעניין מינוי וכהונה של משרות בכירות לקידום מדיניות בשירות המדינה (2005), וחבר הצוות האקדמי המייעץ מטעם נציבות שירות המדינה למיסוד והסדרה של שיתוף גורמי אקדמיה בממשל כחלק מעבודת הרפורמה לשיפור מנגנוני ניהול ההון האנושי בשירות המדינה (2016). כיום הוא משמש כיו"ר החברה הממשלתית לתיירות וכחבר הוועדה הציבורית למימון מפלגות בכנסת ישראל.

לאחר בחירתו לנשיא האגודה הישראלית למדע המדינה מסר: "בתקופה זו בה מדעי החברה בישראל נמצאים בנסיגה, אני מבקש לקדם בולטות לתחום מדע המדינה כתחום ידע מוביל".

פרופסור אסף מידני (צילום: יח"צ)

פרופסור אסף מידני (צילום: יח"צ)

האגודה הישראלית למדע המדינה מהווה התאגדות של חוקרים ומורים בתחומי מדע המדינה מאוניברסיטאות ומכללות בארץ. מטרותיה העיקריות הן לשקוד על רמת מחקר והוראה, על האתיקה המקצועית של חוקרי מדע המדינה במדינת ישראל ועל קידום המקצוע.

בין השאר עורכת האגודה אסיפות וכנסים מדעיים, שולחת נציגים לקונגרסים מדעיים ויוצרת קשר עם מוסדות ואנשי מדע בחו"ל. כמו כן, בשנת 2008 הקימה האגודה את הוצאת הספרים של האגודה הישראלית למדע המדינה, במסגרתה מתפרסמים כתבי יד מקוריים של חוקרים מתחום מדע המדינה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר