חנוכת מתחם נוער חדשני במרכז חוויות בקרית משה
חנוכת מתחם נוער חדשני במרכז חוויות בקרית משה

נחנך מתחם נוער חדשני במרכז חוויות בקרית משה

במרכז חוויות בקרית משה נפתח מתחם נוער חדשני ודינמי בהשקעה של קרוב למיליון שקלים. במקום 1,200 מ"ר של כיתות חכמות, מתחם קולנוע ייחודי ומרחב פתוח עם מתקני משחק של מיטב המותגים

פורסם בתאריך: 30.4.18 11:04

-->

במרכז חוויות קרית משה מתחם נחנך אתמול (ראשון) אחד ממתחמי הנוער הגדולים במדינה, המשתרע על פני כ-1,200 מ"ר. המתחם שישמש את בני ובנות הנוער בשכונה לחינוך בלתי פורמאלי, נבנה במהלך השנה האחרונה בעלות של 800 אלף שקלים, כולל כיתות חכמות עם מערכות שמע מתקדמות, גלישה חופשית באינטרנט, מתחם למידה ממוחשבת, עמדות מולטימדיה, מתחם קולנוע כולל צפייה חופשית ב YES עם מערכת שמע מתקדמת של חברת SONY, הכוללת מסך ענק בגודל 10 מטר, מרחב פתוח עם מתקני הוקי אוויר, סנוקר, טניס שולחן, שולחן כדורגל, חדרי מנהיגות ותחומי עניין, ועוד.

לפרויקט שותפים עיריית רחובות, רשת חוויות, משרד השיכון וחברה מינהל ונוער, והוא יופעל על ידי רשת חוויות וייתן מענה יום יומי לכלל גופי הנוער הפועלים בקרית משה.

המבנה עוצב על ידי האדריכלית הרחובותית ענת צרפתי, במחשבה רבה על מנת להתאים אותו לילדים, בני נוער וצעירים. "הכוונה הייתה ליצור מרחב נעים ומזמין, שימשוך אליו את בני הנוער על מנת למלא את שעות הפנאי שלהם", אומרת צרפתי. "יצרנו חלל דינמי, צעיר, המחולק לחללי משנה – אזור לימודי, פינות ישיבה, פינות משחק, פינות מסכים, תוך שימוש בצבעים, תאורה וריהוט המעניקים תחושה של מקום רענן, צעיר וכייפי. המקום תוכנן ועוצב בסגנון שמושך את הצעירים ומדבר אליהם בשפה שלהם. חשיבות רבה ניתנה לשיפוץ חזית המבנה המזמינה פנימה, ויוצרת בידול ממבנה המרכז. יצרנו חזית מזמינה ומקבלת, ולמעשה הכנסנו את החוץ לפנים, לתוך המבנה, תוך שימוש בצבעים וחומרים. ללא ספק זהו פרויקט ראוי ומאתגר".

המתחם נחנך במעמד סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זוהר בלום, המשנה לראש העיר ויו"ר רשת חוויות יניב מרקוביץ', מנהל מחלקת הנוער בעירייה, אבי יוספי, חבר מועצת העיר אבאי זאודה, ממלא מקום מנכ"ל חוויות צביקה מדהלה, המפקחת הרשתית של חברה מינהל ונוער במשרד החינוך, שרה אילת, מנהלת שיקום שכונות קרית משה, נאוה רדי, נציגי משרד השיכון, מנהל מרכז חוויות קרית משה ומנהל תחום נוער ברשת, גולן ביטון, עובדי המרכז ותושבי השכונה.

חנוכת מתחם נוער חדשני במרכז חוויות בקרית משה

חנוכת מתחם נוער חדשני במרכז חוויות בקרית משה

ראש העיר רחמים מלול: "הנוער הוא דור העתיד של העיר. מרכז חוויות בקרית משה הוא הרבה יותר ממתנ"ס, ומשמש מוקד משיכה והשפעה גדול על בני הנוער בשכונה. השקענו במתחם הנוער החדש בתכנון ובמשאבים, ואני בטוח כי המקום יהווה בית שני, חם ומחכים, לבני הנוער שיבואו בשעריו".

זהר בלום: ״הרעיון נולד כשמשרד השיכון והבינוי חיפש רשויות להקים בהן מרכזי נוער. פנינו, נלחמנו ולא ויתרנו, והצלחנו להביא את נציגי שיכון ובינוי לעיר רחובות, לקידום מתחם נוער שיוביל מנהיגות צעירה, מעורבת ותורמת לקהילה״.

יניב מרקוביץ': ״מרכז קהילתי קרית משה הוא אחד המרכזים הבולטים ביותר בעיר והוא משמש דוגמה ומודל לכל המרכזים האחרים שלנו, בין היתר בזכות הצוות המדהים שלו ובראש ובראשונה בזכות גולן ביטון שמוביל אותו״.

גולן ביטון: "המתחם נותן מענה ורצף חינוכי לפעילות הפורמאלית, לצד הבלתי פורמאלית, לרווחת כלל בני הנוער שייהנו ממתחם מתקדם ומזמין עם מגוון תכניות ופעילויות בתחום העצמה ומנהיגות, שיפתחו לבני הנוער צוהר שלם לתחומים שקרובים לליבם. בנוסף, המקום עוצב עם מיטב המותגים הן מבחינת הציוד והן מבחינת הצבעים, בעיצוב צעיר ומזמין שיהווה מקום לגאווה ובית שני לבני הנוער".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר